نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۰
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فوتبال به کدام مسیر خواهد رفت تا خود را در متن و در بطن زایش اندیشه‌هاى پویا ببیند! ما، هم امیدواریم و هم ترسیده‌ایم.

خبرورزشی/اردشیر لارودی؛ در فدراسیون فوتبال، اتفاقاتى دارد رخ مى‌دهد! جاهاى خالى مانده، باید پر شوند! ردیف‌هاى پستى هم که اخیراً خالى شده‌اند، نباید خالى بمانند!
به آقاى کفاشیان، باید خسته‌نباشید گفت! آقایان فریدون معینى و فریدون اصفهانیان را هم خداقوتى لازم است تا نثارشان کنیم! بحث کم و زیاد شدن اشخاص و آدم‌ها نیست! آنچه باید به دنبالش بود، تازه شدن اندیشه‌ها است!
دم به دم، نو مى‌شود دنیا و من!
بى‌خبر از نو شدن اندر بقا!
باید از عوامل و اسباب این زایش فکرى بود!
ترس‌ها و تردید‌ها
 فوتبال به کدام مسیر خواهد رفت تا خود را در متن و در بطن زایش اندیشه‌هاى پویا ببیند! ما، هم امیدواریم و هم ترسیده‌ایم!
امیدواریم به اینکه از همه تجربیات اخیر عبرت کنیم و آن کنیم که آن باید! ترسمان هم بیهوده نیست! ترسیدن از اینکه به کعبه آمال نرسیم! نشانه‌هاى اولیه نگران‌کننده است و جاى ترسیدن را در دل‌ها باز مى‌کند!
این ره که تو مى‌روى، به ترکستان است!
از ترکستانى به سوى ترکستان دیگر! اشتباه در انتخاب راه!
تراکتور و راه و چاه اول شدن
تراکتورسازى، کارش را بلد شده است! زنوزى، موفقیت در دایره مدیریت را بلد است! جورج لیکنس، راه‌هاى بردن در عرصه فوتبال را خوب‌تر پیاده مى‌کند!
این هفته، نوبت به پدیده رسید که از تراکتور، زخم بخورد و این هفته، نوبت تراکتور بود که نشان بدهد راه و چاه اول شدن، ولو موقت، در لیگ برتر را بلد است! این بار، نوبت آنتونى استوکس بود که یک گل طلایى بزند و این بار، بیژن حیدرى هیچ بهانه‌اى در زمینه داورى، به دست نداد! پدیده باید دنبال علت‌هاى واقعى‌ترى باشد! قضاوت، مشکل نداشت!
در مسجدسلیمان، على دایی به اتفاق دو بازیکنش از زمین اخراج شدند ولى عزم سایپاى ٩ نفره براى بردن جزم بود و شاگردان دایى، قدم در جاى پاى مربى خود گذارده‌اند! سخت مى‌گیرند و سخت مى‌کوشند و کم نمى‌آورند و اهل تسلیم نیستند!
مرزبان، جایى باخت که خیال کرد، برده است!
اصیل مثل ملوان
از لیگ یک هم خبرهاى خاصى توأمان به گوش مى‌رسد. بدترین اخبار را انزلى‌چى‌ها کسب کرده‌اند! ملوان، دوباره بى‌یاور شده است! ملوان براى دهمین بار، بدون پشت و بدون پناه، کاسه چه کنم در دست گرفته!
احمدزاده، کارش را خوب بلد است و ملوان را تبدیل به تیمى کرده است که شخصیت قهرمانى هم دارد! ملوان، جانشین سعید عزت‌اللهى را مى‌سازد: مهدى هاشمى‌نژاد را!
مالکان ملوان- ملوان مگر ملک است که مالک داشته باشد؟ ملوان مگر ثروت اجتماعى و سرمایه شهرى مردم نیست که نیاز به مالک نداشته باشد- دوباره تو زده‌اند!
ملوان تمرین کردن را «فرادا» انجام مى‌دهد! دور از تیم!
ملوان، امروز با گل ریحان کرج بازى دارد! گل‌گهر با سرخپوشان پاکدشت، اراک با قشقایى، مس با مس و شاهین بوشهر با کارون خرمشهر!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی