نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
یکشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۱:۵۹
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی جدید گرگ‌ها معتقد است مقابل اسپال، نشانی از یک تیم واقعی نداشته اند.

رانیری: یک تیم واقعی نبودیم
به گزارش خبرورزشی، آ اس رم در هفته بیست و هشتم سری آ با نتیجه ۲-۱ مغلوب اسپال شد؛ پس از شکست خارج از خانه و دور شدن از سهمیه لیگ قهرمانان اروپا، کلودیو رانیری مصاحبه‌ای با خبرنگاران داشت.
رانیری در مصاحبه با اسکای اسپورت ایتالیا گفت: مقابل یک تیم واقعی بازی کردیم درحالیکه ما اصلا نشانی از یک تیم نداشتیم؛ تلاش کردن بدون سازماندهی و نظم هیچ سودی ندارد. تقریبا همه دوئل‌ها را حتی وقتی توپ به ما نزدیک‌تر بود، واگذار کردیم و نتیجه اش را دیدیم. اسپال پس از گل دوم سعی در آرام کردن بازی و هدر دادن وقت داشت؛ چیزی که کاملا انتظارش را داشتم.
برخی بازیکنان رم از خود شخصیت لازم را نشان ندادند و برخی دیگر از فقدان اعتماد به نفس رنج می‌برند؛ اسپال شور و انگیزه بیشتری از خود نشان داد.
رم در این فصل مقابل تیم‌های حاضر در منطقه سقوط، عملکرد افتضاحی داشته است؛ ۲ شکست مقابل اسپال و یک باخت مقابل اودینزه و همین طور بولونیا. رانیری افزود: باید شور و انگیزه بیشتری از خود نشان بدهیم و از لحاظ تاکتیکی بهتر شویم؛ دوندگی زیاد به تنهایی چاره ساز نیست. اگر رم سهمیه را کسب کند یک موضوع است، اما اگر موفق به کسب سهمیه نشویم، ممکن است خیلی چیز‌ها دچار تغییر شود. از اولین روز به بچه‌ها گفتم باید خودشان را اثبات کنند. امروز مقابل تیمی متعهدتر، فداکارتر و جدی‌تر در کسب امتیاز، باختیم.
نمی‌دانم اگر رم به لیگ قهرمانان اروپا نرسد، انقلابی در کار خواهد بود یا نه، اما قطعا اگر رم نتواند سهمیه را کسب کند، درآمد این رقابت‌ها را از دست می‌دهد و آنگاه به ناچار تغییراتی در کار خواهد بود.
پنالتی‌های گرفته شده برای هر دو تیم؟ سیستم کمک داور ویدیویی هر دو صحنه را دید و تصمیم مشابهی گرفت؛ نظر مثبتی به این سیستم دارم، چون اگر شک و تردیدی وجود داشته باشد، برطرف می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی