نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس دپارتمان داوران معتقد است باشگاهها و داوران لازم و ملزوم یکدیگر هستند.

به گزارش  خبرورزشی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، داود رفعتی درباره هجمه‌ها و حواشی که برای داوران ایجاد شده اظهار داشت: اخیرا هجمه‌هایی علیه داوران و تشکیلات داوری در رسانه‌ها ایجاد شده است. بنظرم این حواشی فقط باعث می‌شود جو مشتنج شود. حملات به داوران غیرمنصفانه است. فوتبال و داوری نیاز به آرامش دارد. آنچه مسلم است این فضا فقط آرامش را از داوران می‌گیرد.
وی در ادامه بیان کرد: تمام داوران ما پاک هستند وهیچ گونه ابهامی در این باره وجود ندارد. باشگاه‌ها و داوران لازم و ملزوم یکدیگر هستند. هیچ تیمی نمی‌تواند بگوید ما در طول فصل از داوری فقط ضرر کرده ایم. ما از کادر فنی تیم‌ها انتظار زیادی داریم. هر داوری ممکن است اشتباه بکند در همین راستا یک تیم امکان دارد یک تیم از اشتباه داوری ضرر ببیند یا سود ببرد.
رییس دپارتمان داوران درباره قانون منع مصاحبه داوران با رسانه‌ها، گفت: داوران طبق آیین نامه حق مصاحبه با رسانه‌ها ندارند. عدم مصاحبه داوران و ناظران به دلیل قوانین و دستورات بین المللی است و هیچ ارتباطی به مسئولین فدراسیون ندارد و طبق قوانین با آن‌ها برخورد می‌کنیم.
رفعتی افزود: با توجه به اینکه در هفته‌های پایانی مسابقات هستیم هم داوران و هم تیم‌ها نیاز به آرامش دارند. از باشگاه‌ها درخواست دارم اگر اعتراضی به عملکرد داوران در مسابقات دارد کتبا آن را به فدراسیون فوتبال ارسال کنند تا مسابقات را با کیفیت بهتری به پایان برسانیم. مطمئنا اگر داوری اشتباه کند گروه آنالیز کمیته آن را بررسی و به داور مسابقه اعلام خواهد کرد.
وی در پایان افزود: امیدوارم از این به بعد شاهد هتک حرمت داوران نباشیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی