۰
دوشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۸
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم تحت هدایت لیکنس تفاوت‌های مشهودی با تقوی و توشاک دارد. برخلاف تیم تقوی، اهل این نیست که در طول ۹۰ دقیقه به فکر ارائه بازی تهاجمی باشد و برخلاف توشاک، به راحتی امتیازی از دست نمی‌دهد.

به گزارش  خبرورزشی، تراکتورسازی تبریز، لیگ را با جان توشاک آغاز کرد. سرمربی نامدار رئال‌مادرید که نمی‌توان از نام و افتخاراتش به سادگی گذشت، اما در یک کلام، او مربی خوبی برای تراکتورسازی نبود و به علت ادامه ناکامی‌هایش مجبور به ترک ایران و استعفا از ادامه همکاری با تراکتور شد. وقتی توشاک رفت، محمد تقوی هدایت تیم را برعهده گرفت و استارت موفقیت‌های سرخپوشان را زد. او با تاکتیک‌های سراسر تهاجمی، تیمی جذاب را ساخت که در هر بازی فقط برای کسب برد به میدان می‌رفت. تقوی آن‌قدر در تراکتور تأثیرگذار بود که هنگام جدایی، این تیم را در جمع مدعیان قهرمانی قرار داد. منصفانه‌ترین نگاه این است که با تقوی رفتار غیرحرفه‌ای شد و در حالی که نتایج خوبی می‌گرفت، اما با این مربی جوان و تحصیلکرده، قراردادی امضا نکردند تا به همین علت، از تراکتور جدا شود.
حالا جورج لیکنس هدایت سرخپوشان را برعهده دارد. یک مربی بلژیکی که با مدل خاصی تیمش را می‌چیند و به فوتبال محتاطانه و نتیجه‌گرا علاقه خاصی دارد. دو هافبک دفاعی به همراه مهاجمانی که باید در یک‌سوم دفاعی حریف به پرسینگ تیم‌ها بپردازند و مدافعانی که مجبورند با اولین ضربه، توپ را از محوطه جریمه خودی دور کنند.
تیم تحت هدایت لیکنس تفاوت‌های مشهودی با تقوی و توشاک دارد. برخلاف تیم تقوی، اهل این نیست که در طول ۹۰ دقیقه به فکر ارائه بازی تهاجمی باشد و برخلاف توشاک، به راحتی امتیازی از دست نمی‌دهد. به همین بهانه نگاهی به نتایج لیکنس و توشاک داشتیم:
بازی با جان توشاک *** بازی با جورج لیکنس
نفت مسجدسلیمان تساوی صفر- صفر *** پیروزی ۳ - صفر
نساجی مازندران تساوی یک - یک *** تساوی یک- یک
استقلال شکست ۳ بر صفر *** پیروزی یک بر صفر
سایپا پیروزی یک بر صفر *** تساوی بدون گل
سپاهان اصفهان تساوی ۲ -۲ *** پیروزی ۲ بر صفر
ماشین‌سازی تبریز پیروزی ۲ بر یک *** پیروزی ۲ بر صفر
با این حساب، در بازی‌های مشترک، توشاک صاحب ۹ امتیاز شد، اما لیکنس تا اینجای کار ۱۴ امتیاز به دست آورده است.
همچنین محمد تقوی اولین دیداری که سرمربی تراکتورسازی شد، در مشهد با پدیده به تساوی رسید، اما لیکنس موفق شد این تیم را نیز از پیش رو بردارد و ۳ امتیاز دیگر نیز به داشته‌های تیمش نسبت به نیم‌فصل اول در مقابل همین تیم‌ها، اضافه کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی