۰
یکشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۷
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی سرخ‌های مرسی ساید از نمایش نیمه دوم تیمش مقابل فولام رضایت دارد.

کلوپ: باید کار فولام را زودتر تمام می‌کردیم به گزارش خبرورزشی، لیورپول امروز در شرایطی دشواری و در حالیکه ممکن بود دو امتیاز حساس را در کورس با منچسترسیتی از دست بدهد، با پنالتی دقایق پایانی جیمز میلنر موفق به غلبه بر فولام شد و کلوپ در مورد اتفاقاتی که منجر به دشوار شدن شرایط در دقایق پایانی شد صحبت کرده است.
کلوپ گفت: در نیمه اول نمایش خیلی خوبی ارائه ندادیم، اما در ۴۵ دقیقه دوم این فرصت را داشتیم که با زدن گل دوم، کار حریف را تمام کنیم که این اتفاق رخ نداد و زمانیکه شما فقط با یک گل از حریف پیش هستید، ممکن است چنین اتفاقاتی رخ بدهد.
وی افزود: رایان بابل با گلزنی به ما نشان می‌داد فوتبال همینگونه است و اگرچه شاید فولام لایق به ثمر رساندن یک گل بود، اما ما نیز باید سه امتیاز این دیدار را کسب می‌کردیم.
سرمربی سرخ‌های مرسی ساید ادامه داد: تردیدی وجود ندارد که استرس در چنین شرایطی حاکم می‌شود، زیرا ما روز‌های پرفشاری را سپری می‌کنیم. دیدار‌هایی متوالی با برنلی، بایرن مونیخ و فولام داشته ایم و ما باید خودمان را با این شرایط تطبیق دهیم. مردم می‌گویند ما باید نمایش‌های متقاعد کننده تری ارائه دهیم، اما ما در ابتدای پروسه پیشرفت هستیم، نه انتهای آن.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی