۰
دوشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۳
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لیونل مسی با تشویق هواداران رئال‌بتیس احساساتی شده و می‌گوید هرگز چنین شبی را تجربه نکرده بوده است.

به گزارش خبرورزشی، در پیروزی 4 بر یک شب گذشته تیم فوتبال بارسلونا در خانه رئال بتیس، لیونل مسی آنقدر خوش درخشید که حتی هواداران تیم میزبان را وادار به تشویق او کرد. فوق ستاره آرژانتینی در این بازی هت‌تریک کرد که یکی از آنها با یکی از ضربه ایستگاهی زیبا و آخرین آن با یک ضربه چیپ تماشایی از بیرون محوطه جریمه بود که بعد از آن هواداران بتیس از جای خود بلند شدند تا ایستاده کاپیتان بارسا را تشویق کنند.

اگرچه این نخستین باری نیست که مسی در خانه تیم‌های حریف تشویق می‌شود (معروف‌ترین مورد آن تشویق شدنش در خانه رئال مادرید بوده است) اما او می‌گوید که پیش از این هرگز چنین شبی را تجربه نکرده بود.

مسی که با گل‌هایش در این بازی، مجموع گل‌های خود در تمامی رقابت‌های این فصل را به 39 گل افزایش داد، در پایان بازی گفت: یادم نمی‌آید که هرگز چنین شبی را تجربه کرده باشم. من واقعاً قدردان حرکت هواداران بتیس و شیوه پاسخ دادن آنها به عملکردم هستم. راستش را بخواهید من هرگز این چنین از طرف هواداران تیم حریف تشویق نشده بودم.

مسی افزود: برای ما خیلی مهم بود که از نتیجه بازی اتلتیکومادرید (شکست مقابل اتلتیک بیلبائو) نهایت استفاده را ببریم.

پیروزی بارسلونا چهارصدوهفتادوهفتمین برد مسی با پیراهن این تیم بود که از این حیث او را بالاتر از ژاوی هرناندنس در صدر جدول دارندگان بیشترین برد در بارسلونا قرار داد.

کاپیتان آرژانتینی کاتالان‌ها تأکید کرد: ما امروز نمی‌توانستیم امتیاز از دست بدهیم. بتیس تیمی است که بازیکنانش حرکات پا به توپ خوبی دارند. ما اما به هیچ عنوان از سوی این تیم اذیت نشدیم. بازی ما واقعاً منظم و سازمان یافته بود. والورده واقعاً در تحلیل شرایط بازی تبحر دارد و به همین دلیل ما از نظر تاکتیکی بی‌عیب و نقص بودیم.

با افزایش فاصله بارسلونا با اتلتیکومادرید به 10 امتیاز، آیا مسی و یارانش می‌توانند قهرمانی‌‌شان در لالیگا را قطعی بدانند. او در این خصوص تأکید کرد: همه چیز به خودمان بستگی دارد. هیچ چیز هنوز قطعی نیست. شرایط می‌توانست از این بدتر باشد اما هنوز امتیازاتی هست که ما باید برای کسب آنها بازی کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی