۰
دوشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۰
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در روز‌های واپسین سال ۹۷ ژیمناستیک تهران شاهد گردهمایی و جشنی باشکوه در سالن مازیارلطیفی بود و ده‌ها تن از ژیمناست‌های برتر تهرانی و همچنین استعداد‌های آینده این رشته قهرمان ساز ورزشی، دور هم جمع شدند.

جشن باشکوه پایان‌ِسال سرای ژیمناستیک و سالن شهدا
به گزارش  خبرورزشی، در جشن صمیمی پایان سال «سالن سرای ژیمناستیک» و سالن شهدا (مازیار لطیفی) چهره‌های شاخصی از جمع روسای فدراسیون‌های ورزشی، مربیان برجسته ژیمناستیک، پیشکسوتان این رشته، ورزشکاران ملی پوش، صد‌ها تن از والدین و خانواده‌های ورزشکاران وهمچنین اصحاب رسانه حاضر بودند. سرای‌ژیمناستیک که از دهه‌شصت توسط استاد حمید به‌آیین و استاد جعفر درویش‌زاده تاسیس شد، تا امروز خواستگاه ده‌ها تن از ژیمناست‌های شاخص ایران بوده است. سالن شهدا نیز که در منطقه شش توسط استاد حسن لطیفی پایه گذاری شده است، میزبان این برنامه بود.
جشن باشکوه پایان‌ِسال سرای ژیمناستیک و سالن شهدا
درابتدای این مراسم جعفر درویش زاده رییس سابق فدراسیون ژیمناستیک ایران که خود از قهرمانان و مربیان نامی ایران و آسیاست، به سخنرانی انگیزشی پرداخت و سپس اورسجی رییس فدراسیون کبدی نیز با نطقی جالب از سجایای اخلاقی حاکم بر این دو باشگاه گفت. سپس همزمان با اهدای مدال و حکم‌های سالانه به بیش از ۷۰ استعداد درخشان ژیمناتیک، هدایایی به چهار ملی پوش ارزنده کشورمان تقدیم کرد. ملی پوشانی، چون نیما یعقوبی (تیم ملی جوانان)، محمدمهدی رشیدی، محمد صدرا مبین، آرمان خدایی، صدرالدین هاشمی نژاد (اعضای تیم ملی نوجوانان) که قهرمانی مسابقات استعداد‌های برتر آموزش و پرورش را به ارمغان آوردند، مورد تجلیل قرار گرفتند. شهرام نوروزی گوینده و مجری برجسته رادیووتلویزیون نیز در این برنامه صحبت‌های حائز اهمیتی برای حضار ایراد کرد.
دراین مراسم همچنین از نقش سازنده مربیان ارزشمندی، چون منصور یعقوبی، حسام درویش‌زاده، یاور امیدی، مهدی تژده و محسن مهرمند تقدیر شد. در پایان از تلاش و مقام‌های نیما عباسی، عیسی مددیان، سهیل خداداد، دانیال درویش، مانی میرزایی، امیرعلی ورمقانی و آیین نصرالهی که در مسابقات لیگ و کارگری و همچنین آموزش و پرورش موفق نشان دادند، تجلیل و قدردانی شد و در پایان نیز عکس یادگاری پایان سال با حضور همه ورزشکاران و مربیان ثبت شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی