۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: هواداران پرسپولیس صاحبان اصلی این باشگاه هستند و تمام هم و غم ما این است که بتوانیم تا بهترین نتایج را برای مسابقات پیش رو بدست اوریم.

به گزارش  خبرورزشی و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ایرج عرب مدیر عامل باشگاه پرسپولیس با مثبت خواندن نشست امروز اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با دکتر سلطانی فر گفت: در این نشست گزارشی از اقدامات صورت گرفته در باشگاه پرسپولیس ارائه شد و نکاتی را هم دکتر سلطانی فر برای بهبود وضعیت این باشگاه ارائه کرد.
وی ادامه داد: خوشبختانه اعضای منتخب هیات مدیره باشگاه، همگی افرادی صاحب نام و پیشکسوت پرسپولیس هستند که بی تردید با حضور ان‌ها در هیات مدیره بتوانیم گام‌های بلندتر و تصمیمات بهتری را برای بهبود وضعیت باشگاه پرسپولیس بگیریم.
مدیرعامل جدید پرسپولیس افزود: امیدواریم با حضور این بزرگان بتوانیم با سرعت و قوت بیشتر برنامه ها‌ی این باشگاه را پیش ببریم.
عرب گفت: از محل پاداش لیگ قهرمانان، پاداش بازیکنان را دادیم و تمام موارد مالی در پرسپولیس شفاف روشن است
وی ادامه داد: در زمینه جذب بازیکن هر بازیکنی که مد نظر برانکو بود جذب کردیم و نگرانی وجود ندارد و بزودی تلاش میکنیم کارت هواداری پرسپولیس را هم برای آسایش هواداران ارایه می‌کنیم
مدیر عامل جدید پرسپولیس گفت: در دوسال گذشته نزدیک به سی میلیارد تومان از بدهی‌های انباشته پانزده سال گذشته پرسپولیس را پرداخت کردیم و عملکرد پرسپولیس در این مورد و پرداخت بدهی‌هایی که از سو مدیریت گذشته برای ما بر جای مانده بود کم نظیر است
وی در بخش دیگر سخنانش هواداران این باشگاه را مورد توجه قرار داد و گفت: هواداران پرسپولیس صاحبان اصلی این باشگاه هستند و تمام هم و غم ما این است که بتوانیم تا بهترین نتایج را برای مسابقات پیش رو بدست اوریم.

عرب هواداران باشگاه پرسپو لیس را خطاب قرار داد و گفت: امیدوارم با حمایتی که همیشه از پرسپولیس داشتند با حضور در ورزشگاه‌ها از تیم پرسپولیس همچنان حمایت کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی