نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
۰
چهارشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۹
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کاپیتان سابق منچستریونایتد به انتقاد مهاجم پیشین این تیم از ستاره‌های دهه ۹۰ شیاطین سرخ پاسخ داد.

گیگز به ابراهیموویچ پاسخ داد به گزارش خبرورزشی، رایان گیگز پاسخ حمله انتقادی اخیر زلاتان ایبراهیموویچ به ستاره‌های دهه ۹۰ منچستریونایتد موسوم به کلاس ۹۲ را داد.
ایبرا با انتقاد از رویکرد ۶ ستاره پیشین من‌یونایتد شامل گیگز، بکام، گری و فیل نویل، نیکی بات و پل اسکولز گفته بود که این گروه نباید موفقیت‌های خود را به رخ نسل فعلی بازیکنان منچستریونایتد بکشند و همه چیز را با دوران بازیگری خود مقایسه کنند. زلاتان ابراهیموویچ کلاس ۹۲ منچستریونایتد را گروهی متشکل از افراد دائم در حال شکایت و انتقاد توصیف و به آن‌ها توصیه کرد به جای اینکه در تلویزیون (به عنوان کارشناس) مدام از وضعیت تیم انتقاد کنند، اگر می‌توانند به باشگاه برای رفع مشکلاتش کمک کنند.
گیگز در پاسخ به انتقاد ایبراهیموویچ گفت: تنها نیکی بات هنوز با باشگاه در ارتباط است، اما زمانی که شما می‌بینید که ما چند نفر کسانی بوده‌ایم که بیش از ۲۰۰۰ بار (مجموعاً ۳ هزار و ۴۵۰ بازی) برای منچستریونایتد بازی کرده‌ایم، پس فکر می‌کنم که می‌توانیم نظرمان را درباره این تیم بگوییم.
گیگز که الان سرمربی تیم ملی ولز است در ادامه اظهارات خود در زمین تمرینی منچستری‌ها (کارینگتون)، افزود: گاهی اوقات نظرات ما مثبت است و گاهی اوقات منفی، اما این چیز‌ها روی نتایج تیم تأثیر ندارد. ما هم هواداریم. فوتبال همین است، یعنی داشتن نظرات متفاوت. ابراهیموویچ، اما ظاهراً درباره منچستریونایتد شناخت بیشتری از ما دارد.
کاپیتان سابق شیاطین سرخ که شاگردانش را برای مصاف دوستانه با تیم ملی ترینیداد و توباگو آماده می‌کرد، در ادامه اعتراف کرد که منچسترسیتی در این فصل با کسب چهارگانه بتواند سه‌گانه‌ای که منچستریونایتد را در سال ۱۹۹۹ برد را تحت الشعاع قرار دهد. منچسترسیتی در این فصل قهرمان جام اتحادیه، شده و در لیگ برتر انگلیس، جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا هم شانس قهرمانی دارد.
هافبک ولزی پیشین شیاطین سرخ که برای این تیم ۹۶۳ بازی انجام داد، در پاسخ به این سؤال که آیا نگران قهرمانی چهارگانه منچسترسیتی نیست، گفت: من خودم به اندازه کافی نگران این موضوع هستم پس لطفاً دیگر این موضوع را مطرح نکنید. آن‌ها تیم فوق‌العاده‌ای هستند، نیستند؟ تا الان هم یک جام برده‌اند و من‌یو‌نایتد هم از جام حذفی کنار رفته است، پس کار برای آن‌ها آسان‌تر می‌شود. سیتی تا الان مسیری طولانی را پیموده، اما درست همانطور که ما سه‌گانه بردیم، برای کسب چنین افتخاری شما باید چیز‌های زیادی داشته باشید که کمی شانس هم جزو آن است، چیزی که آن‌ها در این هفته داشتند. با این حال سیتی تیم فوق‌العاده‌ای است. برایم جالب است ببینم که آن‌ها در این فصل چه چیز‌هایی می‌توانند کسب کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی