نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
۰
چهارشنبه ۷ فروردین ۱۳۹۸ - ۰۲:۲۶
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رقابت‌های انتخابی یورو 2020 در ماه مارس با برتری اسپانیا و ایتالیا برابر رقبای کوچک به پایان رسید.

به گزارش   خبرورزشی ، دومین هفته از رقابت‌های انتخابی یورو 2020 با برتری اسپانیا، ایتالیا، سوئیس و سوئد در مهم‌ترین بازی‌ها خاتمه پیدا کرد.

در گروه F، اسپانیا دیدار ساده‌اش را با تنها 2 گل برد. موراتا در دقایق 31 و 73 گلزنی کرد تا ماتادورها برنده دیدار برابر مالت باشند.

در بازی پرهیجان و حساس این گروه هم نروژ و سوئد به تساوی 3-3 رسیدند. در حالی که نروژ با گل‌های یونسن و کینگ در دقایق 41 و 59 از سوئد پیش بود، گل‌های کلائسون، نورتویت (گل‌به‌خودی) و کوآیسون در دقایق 70، 86 و 90 بازگشتی فوق‌العاده برای زردوآبی‌ها رقم زد. اما پایان کار نبود و کامارا در واپسین ثانیه‌ها میزبان را از شکست نجات داد تا امتیازها تقسیم شود.

رومانی هم با نتیجه 4 بر یک موفق به شکست جزایر فارو شد.

ماتادورها و آتزوری 6 امتیازی شدند

ایتالیا طبق انتظار در دیداری از گروه J موفق شد لیختن‌اشتاین را گلباران کند. سنسی و وراتی در دقایق 17 و 31 برای آتزوری گل زدند تا اینکه نوبت به کوالیارلا مهاجم کهنه‌کارشان رسید که 2 مرتبه از روی نقطه پنالتی در دقایق 35 و 45 گل بزند. کین دقیقه 70 و پاولوتی دقیقه 76 دو مرتبه دیگر گل زدند تا آتزوری 6 بر صفر پیروز شود.

بوسنی در دیگر بازی مهم این گروه در حالی که با گل‌های ویسکا و پیانیچ در دقایق 10 و 15 پیش بود، 2 گل دریافت کرد تا نتیجه پایانی بازی‌اش برابر یونان تساوی 2-2 باشد. فورتونیس در دقیقه 64 از روی نقطه پنالتی و کولووس در دقیقه 85 گل‌های یونان را زدند.

ساعتی قبل هم ارمنستان در دیدار دیگری از این گروه با 2 گل از فنلاند شکست خورده بود.

ماتادورها و آتزوری 6 امتیازی شدند

در گروه D هم سوئیس و دانمارک در یک بازی دیدنی و پرگل به تساوی 3-3 رسیدند. سوئیس میزبان با گل‌های فرئولر، ژاکا و امبولو در دقایق 19، 66 و 76 از دانمارک پیش افتاد، اما وایکینگ‌ها پا پس نکشیدند و بازگشتی تاریخی رقم زدند. یورگنسن، گیتشائر و دالسگارد در دقایق 84، 88 و 90 در تنها 6 دقیقه باخت دانمارک را به مساوی تبدیل کردند.

در دیگر بازی این گروه هم جمهوری‌ایرلند با تنها گل هوریهین از سد گرجستان گذشت.

ماتادورها و آتزوری 6 امتیازی شدند

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی