نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
یکشنبه ۱۱ فروردین ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۲
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: امیدواریم با 2 برد خوب حداقل در خانه در لیگ بمانیم و به تیمی کمک کنیم که با مشکلات بزرگی دست و پنجه نرم می کرد.

به گزارش  خبرورزشی ، علیرضا مرزبان سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان پس از شکست یک بر صفر مقابل سپاهان در نشست خبری اظهار داشت: در نیمه اول استرس داشتیم، چون با یکی از تیم‌های مدعی بازی داشتیم. باید تصاویر پنالتی را ببنیم، چون مانند این پنالتی را برای ما نگرفتند.
وی ادامه داد: در نیمه اول سعی کردیم بازی را کنترل کنیم و در بیشتر نیمه اول از این شرایط خارج شده بودیم. بازیکنان ما کمتر به وسط می‌آمدند و در ادامه بازی دخالتی نداشتند. در نیمه دوم ۲ تعویض داشتیم که این کیفیت را داشتند تا توپ را در شرایط خاص نگه دارند و پاس‌های کوتاه دهند. در نیمه دوم می‌توانستیم گل بزنیم هر چند حریف هم روی ضدحملات فرصت داشت. با توجه به شرایطی که در جدول داریم از کیفیت بازی راضی هستیم و این بازی‌ها به اعتماد به نفس تیم ما کمک می‌کند.
مرزبان ادامه داد: از تیم‌های بالای جدول با پدیده تنها بازی داریم و سایر تیم‌ها همسایه‌های ما در جدول هستند که می‌توانیم از آن‌ها امتیاز بگیریم. امیدواریم با ۲ برد خوب حداقل در خانه در لیگ بمانیم و به تیمی کمک کنیم که با مشکلات بزرگی دست و پنجه نرم می‌کرد.
سرمربی نفت مسجد سلیمان تصریح کرد: در طول ۹۰ دقیقه باید شرافت کاری و زندگی داشته باشیم. قرار نیست بهانه‌جویی کنیم، اما متأسفانه در جامعه ما هرکجا که شکست هست، دنبال بهانه‌جویی هستیم.
وی درباره مشکلات زمان حضورش در سپاهان گفت: متأسفانه در آن زمان اختلافات بزرگی درون تیم بود. مشکلات درونی زیادی وجود داشت و اختلاف بین بازیکنان خیلی زیاد بود به طوریکه به چند گروه تقسیم شده بودند. در ابتدا سعی کردیم جلساتی با رهبران این گروه‌ها داشته باشیم تا آن‌ها را به یکدیگر نزدیک کنیم.
مرزبان افزود: جا دارد از تلاش‌های محرم تشکر کنم. در آن جلسه سید جلال، بنگر، رحمان و نویدکیا به همراه یک بازیکن دیگر حضور داشتند که مشکلات را بررسی کردیم تا نقاط ضعف تیم را ترمیم کنیم. تیم از نظر فنی ضعیف نبود، اما از نظر کیفیت گروهی و روابط داخلی، همبستگی لازم وجود نداشت حتی تصمیم به اخراج یک بازیکن گرفتیم.
سرمربی نفت مسجد سلیمان در خصوص شانس‌های قهرمانی این فصل گفت: تا روز آخر هیچ تیمی را قهرمان نمی‌بینم و به نظر می‌رسد تکلیف در روز‌های پایانی مشخص خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی