۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پپ گواردیولا می‌گوید حتی اگر از داوری تعریف کند هم ممکن است حکم به محرومیت او بدهند.

به گزارش  خبرورزشی ، پپ گواردیولا در کنفرانس خبری پیش از بازی معوقه تیمش در لیگ برتر انگلیس از اهمیت یک بازی کلیدی سخن گفت.

سرمربی تیم منچسترسیتی درباره جدال با کاردیف اظهار داشت: در بازی با کاردیف مشکل احتمالی عدم انگیزه بازیکنان وجود نخواهد داشت. خیلی خوب می‌دانیم قرار است چگونه بازی کنیم و باخبریم که هر بازی حکم یک فینال را دارد. کاردیف زنده و سرحال است. این را با توجه به چیزی که از آنها مقابل چلسی دیدم، می‌گویم. آنها تیمی نیستند که از حالا کارشان تمام شده باشد.

وی افزود: کاردیف بازی خودش را انجام خواهد داد، اما ما هم می‌خواهیم برای اهداف‌مان تلاش کنیم و بازی خودمان را انجام بدهیم. همه بابت هفته‌های پیش رو هیجان زده هستند. ممکن است همه چیز را از دست بدهیم. داشتن فرصت کسب این همه جام معرکه است. البته شکست دادن کاردیف فعلاً بزرگ‌ترین هدف ما به حساب می‌آید. سپس به ومبلی خواهیم رفت و برای فتح جامی که هرگز نتوانسته‌ام آن را ببرم، تلاش خواهیم کرد.

گواردیولا خاطر نشان کرد: من شناختی از نیل، سرمربی رقیب ندارم. در تمام عمرم فقط دو بار او را از نزدیک دیدم و فقط سلام کردم. بنابراین او را نمی‌شناسم و نمی‌توانم نظری درباره حرف‌هایش بدهم. شاید این بار بتوانیم مکالمه طولانی‌تری نسبت به دفعات قبلی داشته باشیم. موضعی یکسان با او دارم و کاملاً درکش می‌کنم. حتی وقتی از داوران تعریف می‌کنید هم احتمال محرومیت شما وجود دارد، پس بهتر است اصلاً حرفی از داوری نزنیم!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی