۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم فوتبال بانوان کشورمان در دیدار مقابل فلسطین موفق شد به برتری پرگل دست پیدا کند تا برای صعود از گروهش، همچنان امیدوار باشد.

برتری قاطع تیم ملی فوتبال بانوان برابر فلسطین
به گزارش خبرورزشی، تیم فوتبال بانوان کشورمان در دومین دیدار خود در دور دوم بازی‌های فوتبال بانوان مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ از ساعت ۱۸:۳۰ امروز (شنبه) در ورزشگاه الوکره قطر به مصاف فلسطین رفت و موفق شد با نتیجه پر گل ۹ بر صفر به پیروزی برسد.
برتری قاطع تیم ملی فوتبال بانوان برابر فلسطین
گل‌های تیم ایران را در این دیدار سمانه چکهندی (۴ و ۸۲)، هاجر دباغی (۲۱ و ۲۲)، منا حمودی (۳۶ و ۴۹)، سارا قمی (۵۷) و زهرا قنبری (۶۸ و ۷۹) وارد دروازه فلسطین کردند.

در نیمه نخست این دیدار شاگردان مریم آزمون در دقیقه ۴ با گل سمانه چهکندی از حریف خود پیش افتادند. در حالی که تیم ایران نبض بازی را در دست داشت، این بار هاجر دباغی در دقیقه ۲۱ موفق شد برای ایران گلزنی کند و یک دقیقه بعد، در دقیقه ۲۲ دباغی موفق شد گل دوم خود را به ثمر برساند. در حالی که یک سوم از زمان مسابقه گذشته بود، منا حمودی در دقیقه ۳۶ توانست تیم ایران را به گل چهارم برساند تا بانوان ایران با خیالی راحت راهی رختکن شوند.
برتری قاطع تیم ملی فوتبال بانوان برابر فلسطین
نیمه دوم در شرایطی آغاز شد که برتری با تیم ایران بود و شاگردان آزمون با اعتماد به نفس وارد زمین شدند. منا حمودی تنها چهار دقیقه از نیمه دوم گذشته بود که توانست در دقیقه ۴۹ بازهم برای ایران گلزنی کند. در دقیقه ۵۷ سارا قمی توانست گل ششم را وارد دروازه فلسطینی‌ها کند تا در دقیقه ۶۸ نوبت گلزنی به زهرا قنبری برسد. بازهم قنبری در دقیقه ۷۹ توانست برای ایران گلزنی کند و جهانی نیز گل نهم را در دقیقه ۸۳ به ثمر رساند.
تیم بانوان کشورمان که در دیدار نخست خود مقابل فیلیپین با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورده بود، با برتری در این دیدار شانس خود را برای صعود از گروه C بالاتر برد. تیم ملی بانوان کشورمان در آخرین دیدار خود سه‌شنبه، ۲۰ فروردین‌ماه باید به مصاف چین تایپه برود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی