نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟
۰
یکشنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۳
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

درس بزرگ زندگی را مردم بامعرفت شهر‌های زلزله‌زده کرمانشاه به ما دادند که با وجود زندگی در کانکس و محروم بودن از حداقل امکانات، از سفره‌های کوچک زندگی خود و از همان مایحتاج اندک خودشان زدند و برای سیل‌زده‌ها کمک فرستادند.

خبرورزشی/مهدی هژبری؛ بعد از تعطیلات طولانی‌مدت عید، بچه‌ها دوباره به مدرسه‌های‌شان برگشتند، دانشجو‌ها پشت میز دانشگاه‌ها نشستند، کارمندان و کارگران و بازاری‌ها و سایر اقشار جامعه هم روال عادی‌شان را در پی می‌گیرند، اما آن‌ها که قربانی سیل شدند و در این بلای طبیعی و ناگهانی، عزیزان و یا خانه و زندگی‌شان را از دست دادند، مدت‌ها طول می‌کشد تا دوباره به همان نقطه سر خط برگردند و شاید هرگز همان زندگی عادی گذشته را نداشته باشند.
این روز‌ها اگر- ما و شما- هنوز سقفی بالای سرمان است، پشت میز یا سر کار و زندگی‌مان هستیم، هنوز از نعمت سلامتی برخورداریم و می‌توانیم عزیزان‌مان را در آغوش بگیریم، کنار تمام دغدغه‌های روزمره‌مان که متأسفانه کم هم نیست، به یاد این سیل‌زده‌ها و خسارت‌دیده‌ها باشیم و به اندازه توان‌مان یاری‌شان دهیم. شاید یک حادثه، جای ما را با هم عوض کند. خیلی‌ها در ایام عید، کمر همت بستند و دست یاری به سوی سیل‌زده‌ها دراز کردند، اما درس بزرگ زندگی را مردم بامعرفت شهر‌های زلزله‌زده کرمانشاه به ما دادند که با وجود زندگی در کانکس و محروم بودن از حداقل امکانات، از سفره‌های کوچک زندگی خود و از همان مایحتاج اندک خودشان زدند و برای سیل‌زده‌ها کمک فرستادند. خوش به حال‌شان که روح بزرگی دارند، خوش به حال‌مان که چنین هموطنانی داریم، کنار هم باشیم...

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی