نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حریف منچسترسیتی در فینال جام حذفی انگلیس امشب در دیدار بین واتفورد و ولورهمپتون تعیین خواهد شد.

واتفورد – ولورهمپتون؛ نبرد کم نام‌و‌نشان‌ها برای فینالیست شدن به گزارش خبرورزشی، در فوتبال انگلیس معمولاً خیلی کم پیش می آید که تیم‌های راه یافته به مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی از بین بالای جدولی‌های لیگ برتر نباشند. در شرایطی که جنگ قهرمانی لیگ برتر همه ساله بین شش هفت تیم انجام می شود، امسال در جام حذفی فقط منچسترسیتی به نمایندگی از این تیم‌ها خودش را به نیمه‌نهایی رسانده است. امروز تیم های واتفورد و ولورهمپتون در شرایطی به مصاف هم می‌روند که حضور در فینال می‌تواند برای هرکدام تاریخ‌ساز باشد.

واتفورد

ارتش زرد امسال عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشته و توانسته اند در لیگ برتر هم با 47 امتیاز در جایگاه خوب هشتم قرار بگیرند. جالب اینجاست آن‌ها در جدول فقط یک امتیاز با ولورهمپتون هفتم جدولی فاصله دارند. از سال 2012 که خانواده پوتسو مالکیت باشگاه واتفورد را عهده‌دار شده، این تیم 9 مربی داشته است. هم اکنون قرعه به نام خاوی گارسیا افتاده و این مربی توانسته از مدیریت باشگاه رأی اعتماد هم بگیرد. واتفوردی‌ها قبلاً هم تجربه حضور در فینال جام حذفی را داشته‌اند که در سال 1984 با قبول شکست مقابل اورتون به مقام نایب قهرمانی رضایت دادند.

ولورهمپتون

برای ولورهمپتون قدم گذاشتن به ورزشگاه ومبلی به خودی خود خوش‌یمن است چرا که آخرین بار در ماه دسامبر تاتنهام را آنجا با نتیجه 3 بر یک مغلوب کردند. در واقع ولورهمپتون اعتبار امسال خود را مدیون درخشش مقابل تیم‌های بالای جدول است که مهمترین آن به موفقیت مقابل منچستریونایتد در لیگ برتر و جام حذفی خلاصه می‌شود. ولورهمپتون تحت هدایت نونو اسپریتو اگرچه در 6 بازی اخیر 3 برد، 2 شکست و یک تساوی کسب کرده اما به دنبال تکرار تاریخ در جام حذفی است، جامی که در سال 1960 آن را فتح کردند.

جدال آخر

ولورهمپتون و واتفورد 20 اکتبر 2018 با هم مصاف دادند که واتفورد با 2 گل به برتری خارج‌از‌خانه دست پیدا کرد و 3 امتیاز را در لیگ برتر مال خود کرد.

مصدومان و محرومان

روبرتو پریرا و ایساک دو مهره اصلی واتفورد هستند که در این مسابقه به دلیل مصدومیت نمی‌توانند تیم را همراهی کنند. به این لیست باید نام تام کلورلی را هم اضافه کرد. در طرف مقابل ولورهمپتون بدون مصدوم به زمین خواهد آمد.

آمار بازی

یک) واتفورد از 6 بازی در تمامی تورنمنت‌ها که در ومبلی انجام داده تنها یک مرتبه پیروز شده است.

4) واتفورد در 4 بازی آخر خود در ومبلی شکست خورده است.

15) برای پانزدهمین بار است که ولورهمپتون به نیمه‌نهایی جام حذفی انگلیس می رسد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی