نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت باشگاه استقلال به خبرورزشی گفت: تیم بزرگ حاشیه دارد. امان از زمانی که پیشکسوتان هم بخواهند تیم‌شان را بزنند.

به گزارش  خبرورزشی، علیرضا اکبرپور سال‌های زیادی برای استقلال در بازی‌های داخلی و آسیایی خوش درخشید. با او که حالا سرمربی تیم نوجوانان استقلال است گفت‌وگویی انجام دادیم.
* چرا استقلال به یک‌باره وارد بحران شد؟
تیم بزرگ حاشیه دارد. امان از زمانی که پیشکسوتان هم بخواهند تیم‌شان را بزنند. شما افرادی که بعد از بازی با پرسپولیس و سایپا علیه سرمربی و کاپیتان تیم شعار دادند و جلوی اتوبوس را گرفتند، دیده‌اید؟ آن‌ها زمان مربیگری فلان همبازی و دوست خوب من هر روز سر تمرین بودند و نمی‌دانم چرا در این مقطع جای حمایت از استقلال دارند برای تیم بحران‌سازی می‌کنند. امیدوارم این پیشکسوت عزیز از این ۲۰ هواداراش درخواست کند قید استقلال را بزنند، چون طرفداران استقلال باید حامی تیم باشند و تیم را برای یک نفر نخواهند. امیدوارم مربیان و بازیکنان استقلال بر اعصاب خود مسلط شوند و بدانند موفقیت این تیم چقدر برای مردم اهمیت دارد. خدا شاهد است خود من بابت نتیجه بازی با پرسپولیس به قدری تحت فشار بودم که با زحمت جلوی احساساتی شدنم را گرفتم.
* استقلال بازی را خوب شروع و بد تمام کرد. از نظر فنی اشکال در کجا بود؟
در یارگیری مرتکب اشتباه شدیم و بازیکن پرسپولیس بدون مزاحم گل زد. در ادامه حریف را به اصطلاح توی قوطی کرده بودیم و اگر پنالتی فرشید اسماعیلی گل می‌شد استقلال راحت ۲ گل دیگر هم می‌زد، ولی فرشید بدشانس بود و به او هم نمی‌توان خرده گرفت، چون تعمدی در کارش نیست و خودش بیشتر از ما ناراحت است.
* اینکه رحمتی پنالتی‌زن را عوض کرد، صحت دارد؟
این حرف‌ها خنده‌دار است. خوب نیست برای زدن افراد بخواهیم دروغ بگوییم و تهمت بزنیم. من داشتم بازی را می‌دیدم که دیدم او فقط با منشا صحبت کرد. پاتوسی در آن لحظات تحت تأثیر فضای ورزشگاه فقط بیننده بود.
* بازی استقلال و الهلال را چطور پیش‌بینی می‌کنی؟
خیلی سخت است. الهلال گران‌ترین و باکیفیت‌ترین بازیکنان را دارد. البته ما زمان ناصرخان حجازی بهترین الهلال تاریخ را ۱۰ نفره شکست دادیم.
* همان مسابقه‌ای که فرهاد مجیدی و سیروس دین‌محمدی گل زدند؟
بله، رضا حسن‌زاده نیمه اول اخراج شد، اما ناامید نشدیم. در صحنه گل دوم سیروس وسط زمین صاحب توپ شد، اطرافش را نگاه کرد تا پاس بدهد، اما هیچ‌کس نزدیکش نبود. پیش خودش فکر کرد توپ را شوت کند توی اوت تا بچه‌ها فرصت جمع و جور کردن خودشان را پیدا کنند، اما شوتش رفت سه کنج دروازه الهلال (خنده).
* خط حمله استقلال در بازی‌های مهم کم گل زده است. علت چیست؟
در این باره باید خیلی مفصل به جزئیات پرداخت، اما شاید یکی از دلایل، مدت زمان کمی است که ایسما و منشا به تیم اضافه شده‌اند و باید ۳، ۴ ماه زمان داشته باشند تا با نحوه حرکت و پاس هافبک‌ها آشنایی پیدا کنند.
* به عملکرد شفر چه نمره‌ای می‌دهی؟
در این باره مدیریت باشگاه باید تصمیم‌گیری کند، اما به صورت کلی با در نظر گرفتن مشکلات، شفر نمره ردی نمی‌گیرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی