نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پسر مرحوم بهرام شفیع به خبرورزشی گفت: خیلی از فشار‌ها از جا‌های مختلف مزید بر علت بود تا پدرم سکته کند.

افشاگری پسر مرحوم شفیع؛ مرگ پدرم به خاطر قصور پزشکی بود
به گزارش  خبرورزشی، در سال ۹۷ بهرام شفیع گزارشگر، مجری و تهیه‌کننده مطرح برنامه‌های ورزشی تلویزیون ایران دار فانی را وداع گفت. درگذشت او از همان لحظه اول با ابهام روبه‌رو شد. همه اطرافیان شفیع می‌گفتند وضعیت جسمانی او کاملاً خوب بوده و به همین خاطر مرگش بسیار عجیب است. چند روز بعد از درگذشت او شایعه شد اشتباه پزشکی عامل درگذشت مرحوم شفیع بوده است. حالا بعد از گذشت چند ماه گفت‌وگویی در این باره با پسر مرحوم شفیع، امیراقبال، داشتیم. او تأیید کرد اشتباه پزشکی عامل فوت پدرش بوده است.
*امیرجان ماجرا چه بود و آیا واقعاً اشتباه پزشکی رخ داد؟
بله، سه پزشک اشتباه کردند. تشخیص آن‌ها این بود که پدرم سرما خورده است. به خاطر مشکل پنج ساله قلب پدرم ساده‌ترین کار این بود که نوار قلب بگیرند ولی حتی این کار را نکردند. حتی ما پدرم را به بیمارستانی بردیم که پرونده مشکل قلبی پدرم آنجا بود. حتی یک آزمایش خون هم از پدرم نگرفتند تا آنزیم‌های او را چک کنند. فقط گفتند هیچی نیست. یک بتامتازون هم به پدرم زدند و گفتند حساسیتش برطرف می‌شود.
*توضیح می‌دهی آن شب دقیقاً چه اتفاقی رخ داد؟
یادم هست دوشنبه شب بود، ۱۶ مهر. سیدجلال هم مهمان برنامه ۹۰ بود. همه چیز با سرفه‌های پدرم شروع شد. به یک درمانگاه محلی رفتیم. پدرم حالت تهوع داشت. دکتر گفت چیزی نیست در حالی که با توجه به مشکل قلبی پدرم این‌ها نشانه سکته قلبی بود. پدرم را به خانه برگرداندیم ولی نمی‌توانست بخوابد، مدام از خواب می‌پرید. ساعت ۶، ۷ روز بعد پدرم را به یکی از بیمارستان‌های معروف که آنجا پرونده پزشکی دارد، بردیم. نمی‌دانم چرا آنجا حال پدرم بهتر شد. فشار او روی ۷، ۵/۷ بود ولی آنجا حالش بهتر شد. دوباره به خانه برگشتیم. ساعت ۴ بعد از ظهر مجبور شدیم باز هم پدرم را به درمانگاه محلی دیگری ببریم. پزشک ۲۰ ساله پدرم او را معاینه کرد. گفت اصلاً سرما هم نخورده و از اعصابش است! یک آمپولی به پدرم زد که هوشیاری‌اش کم شد و متأسفانه آن اتفاق در بیمارستان بهمن رخ داد.
*شما چه اقدامی کردید؟
حول و حوش ساعت ۷ شب بود که پلیس امنیت به بیمارستان بهمن آمدند. گفتند شماره آن دکتر را بدهید. پزشک‌های بیمارستان بهمن گفتند آمپولی که او تجویز کرده اصلاً برای بیماران قلبی مشکل‌ساز بوده. خلاصه پلیس امنیت با آن دکتر تماس گرفت ولی او، چون خبر را شنیده بود، گوشی اش را خاموش کرد. پلیس امنیت گفت پیگیری می‌کنیم. همان شب آقای محور رئیس بیمارستان بهمن به من گفت علت درگذشت پدر شما قصور پزشکی بوده است.
*شما شکایت کردید؟
نه. دلیل هم داشت. ۴، ۵ روز بعد از آن اتفاق پدرم همراه با همان دکتر به خواب من آمد. سر میز ناهار بودیم. دیدم پدرم خیلی خوشحال است و می‌خندد. برای همین تصمیم گرفتیم شکایت نکنیم ولی واقعاً خیلی از فشار‌ها از جا‌های مختلف مزید بر علت بود تا پدرم سکته کند. خودتان هم خبر ندارید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی