نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مربی تیم فوتبال استقلال به خبرورزشی گفت: بازی امشب را ببریم، حتی در لیگ برتر هم مدعی می‌شویم.

به گزارش  خبرورزشی ، اگر استقلال امشب مقابل الهلال پیروز شود، آب رفته برای این تیم تا حدی به جوی بازمی‌گردد و آبی‌ها نه تنها در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا بلکه در لیگ برتر خودمان نیز دوباره احیا خواهند شد. این دقیقاً همان مسئله‌ای است که بیژن طاهری در گفتگو با خبرورزشی روی آن تأکید ویژه داشت. با هم چکیده حرف‌های طاهری را می‌خوانیم.
دل‌مان شکست
شرایط استقلال در حال حاضر خوب است. در دوحه خیلی خوب تمرین کرده‌ایم و به لحاظ تاکتیکی آماده شده‌ایم، ولی الهلال هم اصلاً تیم ضعیفی نیست. آن‌ها ۶ امتیاز در لیگ قهرمانان آسیا کسب کرده‌اند بنابراین کارمان سخت است. البته این روز‌ها دل‌مان شکسته است. در اوایل سال اتفاقاتی رخ داد که دل همه طرفداران‌مان را شکست و به تبع آن ما هم دل‌شکسته شده‌ایم. مردم محبت دارند، ولی مسئولیت ندارند، اما ما علاوه بر اینکه باید پاسخگو باشیم، مسئولیت فوق‌العاده سنگینی هم داریم. واقعاً وقتی دیدم مردم در روز شهرآورد با دل شکسته استادیوم را ترک می‌کنند، حالم بد شد. باور کنید ناراحتی ما کمتر از طرفداران استقلال نیست.
پلی برای بازگشت
ما در سال جدید ۵ امتیاز از دست داده‌ایم، اما هنوز ناامید نیستیم و برای قهرمانی شانس داریم. اگر الهلال را ببریم، دوباره در لیگ قهرمانان آسیا هم مدعی می‌شویم. این بازی در واقع پلی برای بازگشت ما به آسیاست. البته نه تنها در آسیا بلکه با پیروزی در مسابقه دوشنبه‌شب، حتی در لیگ برتر خودمان هم دوباره مدعی می‌شویم، چون از نظر روحی در شرایط مطلوبی قرار می‌گیریم.
بازگشت مصدومان
کادر پزشکی‌مان در تلاش است تا مصدومان استقلال را به بازی برساند. الان خیلی امیدواریم تا نفرات آسیب‌دیده‌مان برسند. الهلالی‌ها هم چند مصدوم دارند. دل‌مان می‌خواهد بازی را ببریم تا همه هواداران استقلال دوباره روحیه بگیرند و به تیم محبوب‌شان امیدوار شوند. به رسیدن روزبه و دانشگر امید بسته‌ایم.
الهلال و انتقام
فصل قبل ناکامی الهلال در دو بازی رفت و برگشت مقابل استقلال باعث شد این باشگاه دست به تغییرات وسیعی بزند و از کادر فنی تا گروهی از مدیران باشگاه عوض شدند. الهلالی‌ها برای انتقام از استقلال می‌آیند، اما ما به زمین می‌رویم تا حسرت این انتقام را بر دل آن‌ها بگذاریم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی