نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از الاهلی به عنوان یکی از باثبات‌ترین تیم‌های عربستان یاد و تأکید کرد، سرخپوشان در بازی با این تیم به دنبال پیروزی خواهند بود.

برانکو:

به گزارش خبرورزشی، برانکو ایوانکوویچ پس از پایان آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پیش از دیدار با الاهلی عربستان اظهار داشت: قبل از هر چیز باید از باشگاه الوصل به خاطر شرایط خوب میزبانی و در اختیار گذاشتن استادیوم تشکر کنم که باعث شد خودمان را خیلی بهتر برای بازی با الاهلی عربستان آماده کنیم. الاهلی در میان چهار تیم برتر عربستان قرار دارد و در ۱۰ سال اخیر در کنار الهلال از باثبا‌ت‌ترین تیم‌های عربستان بوده است.
برتری ۲ بر صفر الاهلی مقابل السد گویای کار سخت ما در بازی فرداست
وی در ادامه افزود: واقف هستیم بازی خیلی سخت و نامعلومی در پیش داریم. نتیجه آن‌ها مقابل السد و پیروزی ۲ بر صفر تیم عربستانی گویای کار سخت ما در دیدار فردا (سه‌شنبه) است. در مورد تیم‌مان هم باید بگویم همه‌ی بازیکنان به جز ماهینی و انصاری سلامت و در رقابت برای بازی هستند. شایان مصلح نیز به این بازی رسیده است و در رقابت برای حضور در میدان قرار دارد.
به چیزی جز پیروزی مقابل الاهلی فکر نمی‌کنیم
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که چقدر امیدوار است تا با پیروزی مقابل الاهلی عربستان روند موفقیت‌های سال ۹۸ خود را تداوم ببخشد، گفت: طبیعی است که به چیزی جز پیروزی و برد فکر نمی‌کنیم. باخت ما در بازی مقابل السد و تساوی مقابل پاختاکور به خاطر اشتباهات داوری بود، اما این فوتبال است. سال گذشته نیز در همین زمان در چنین موقعیتی قرار داشتیم و شرایط بهتری نداشتیم.
ما در هر بازی به برد، برد و برد فکر می‌کنیم
برانکو در پاسخ به این پرسش که «هواداران پرسپولیس بعد از دیدار مقابل الاهلی عربستان خوشحال خواهند بود؟»، گفت: این موضوع را نباید از من سؤال کنید، چرا که ما در هر بازی به برد، برد و برد فکر می‌کنیم و طبیعی است که می‌دانیم کار ساده‌ای نخواهد بود. ما فقط به برد فکر می‌کنیم و هواداران نیز بازیکنان را شناختند که از جان و توان خود برای موفقیت مایه می‌گذارند و خیلی باانگیزه بازی می‌کنند. آن‌ها قلب‌شان را برای تیم می‌گذارند، البته این ورزش و فوتبال است و هیچ وقت نمی‌توان پیش‌بینی کرد. میل و شوق ما همیشه برای برد بیشتر است و اینکه تا جایی که امکان دارد در کنار برد بازی زیبا هم انجام بدهیم.
می‌خواهیم بازیکنان الاهلی را مجبور به دفاع کنیم و بر بازی تسلط داشته باشیم
وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه «با توجه به حضور پرسپولیس در فینال دوره گذشته مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، امکان دارد فردا الاهلی نیز مانند پاختاکور با یک باز بسته و دفاعی در میدان حاضر شود. آیا بازیکنان پرسپولیس خود را برای چنین شرایطی آماده کرده‌اند؟»، گفت: فکر می‌کنم ایده اصلی الاهلی بستن بازی نباشد، اما می‌خواهیم آن‌ها را مجبور به دفاع کنیم و بر بازی تسلط داشته باشیم. ما می‌خواهیم تیم برتر میدان باشیم و از هر امکانی استفاده کنیم تا اُفت نکنیم.
سرحال بودن بازیکنان خیلی مهم است
سرمربی تیم پرسپولیس در خصوص تأثیر انگیزه و امیدواری بالای بازیکنان پرسپولیس در نتیجه دیدار فردا عنوان کرد: این سرحال بودن خیلی مهم است و اگر بچه‌ها سرحال نباشد نتیجه‌ای نیز حاصل نخواهد شد و به همین خاطر خوشحال هستم.
برانکو در مورد حضور هواداران ایرانی مقیم امارات در ورزشگاه و حمایت آن‌ها از سرخپوشان در دیدار مقابل الاهلی گفت: یکی از دلایلی که ما دبی را برای میزبانی انتخاب کردیم به خاطر هواداران ایرانی حاضر در امارات است و انتظار داریم تا در دیدار فردا استادیم را پر کنند و همه از بازی لذت ببریم و آماده پیروزی باشیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی