نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تکواندوکار نام آشنای تیم ملی به خبرورزشی گفت: ورزش حرفه‌ای غیرقابل پیش‌بینی است و اصلاً نمی‌شود نتیجه را پیش‌بینی کرد.

خبرورزشی/فتح‌الله فتحی؛ فرزان عاشورزاده سونامی تکواندو با شکست مقابل محمدحسن پلنگ افکن، غایب بزرگ رقابت‌های جهانی منچستر است.
او با اشاره به عدم حضورش در ترکیب تیم ملی می‌گوید‌: «خیلی سخت بود، بعد از پنج سال حضور در اردو‌های تیم ملی دعوت نشوم و از ترکیب تیم برای قهرمانی جهان خط بخورم، اما این اتفاق مرا به خودم آورد تا بیشتر تلاشم کنم. سعی می‌کنم که از همه اتفاقات درس بگیرم، به هرحال زندگی پر از چالش است و من هم مثل هر فرد دیگری چالشی‌هایی دارم.»
او می‌گوید‌: «ورزش حرفه‌ای غیرقابل پیش‌بینی است و اصلاً نمی‌شود نتیجه را پیش‌بینی کرد. ورزش حرفه‌ای بالا و پایین دارد، اما از شرایط خودم خیلی راضی هستم و قول می‌دهم در آینده نزدیک کابوس عدم مدال‌آوری‌هایم را جبران می‌کنم.»
او به تمریناتش اشاره می‌کند‌: «چند روزی است که تمرینات را استارت زده‌ام روی ضعف و قوت‌هایم تمرکزم می‌کنم تا برای مبارزه در انتخابی المپیک آماده باشم.»
سونامی تکواندو ادامه می‌دهد‌: «همه تلاشم این است در هر مسابقه بهترین عملکرد را داشته باشم. گاهی اوقات تجربه‌ای که از یک مسابقه می‌گیرم خودش یک موفقیت است. بعد از مسابقات جهانی منچستر، گرندپریکس را داریم که امیدوارم اگر در این مسابقه شرکت کنم بهترین نتیجه را به دست بیاورم.»
عاشورزاده به سهمیه المپیک فکر می‌کند‌: «هدف اصلی من المپیک توکیو است. به خاطر انتخابی المپیک امسال همه ورزشکاران در تلاش هستند که اول سهمیه و بعد از آن بهترین نتیجه را در المپیک توکیو به دست آورند. من هم برای رسیدن به این هدف گام به گام قدم برمی‌دارم و امیدوارم با مدال المپیک جواب زحمات کادر فنی و همه آن‌هایی که برایم زحمت کشیدند بدهم.»
سونامی تکواندو در واکنش به ادعای بعضی‌ها که معتقدند فرزان از نظر روحیه آماده نبود می‌گوید‌: «چنین چیزی نیست. من از نظر روحیه شرایط خوبی دارم و همان‌طور که گفتم در ورزش همه اتفاقات خوب و بد را تجربه کردم و از بدترین دوران گذشتم. من ایمان دارم روز‌های بد من در ورزش مقطعی خواهد بود، همان‌طور که روز‌های خوب ماندگار نشد. به هر حال همه تلاشم را می‌کنم و امیدوارم که دو باره همان فرزان گذشته باشم.»
او با انتقاد از فیلم سونامی می‌گوید‌: «علاقه‌ای به دیدن این فیلم ندارم و معتقدم لقب سونامی مخصوص تکواندوست و باید از تکواندوکاران در ساخت این فیلم استفاده می‌کردند. در این فیلم تنها یکی، دو تا از بچه‌ها نقش خیلی کوتاهی داشتند. وقتی از لقبی که مختص تکواندوست استفاده می‌کنند حداقل برای نقش‌های اصلی روی تکواندوکاران مانور بدهند. به هرحال من از این کار خوشم نیامد.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی