نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
۰
چهارشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۵
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در پرورش اندام نیز مثل تمامی مشاغل پرمسئولیت دیگر وظیفه و عملکرد هر فرد، در ظرف مخصوص خودش اندازه‌گیری و رصد می‌شود و هیچ‌کس نیز پاسخگوی عملکرد دیگری نبوده و نیست.

خبرورزشی/محمدرضا نصرالله زاده؛ سال ۹۸ برای پرورش اندام ایران چگونه سالی خواهد بود؟ در این سال قرار است پرورش اندام ایران چه فراز و فرود‌های تازه‌ای را بر تجربیات گذشته خود بیفزاید؟ قرار است در این سال به زعم برخی از منتقدان همیشگی چه بر سر فدراسیون بیاید؟ و سؤالات دیگری از این دست که به وقتش به آن‌ها اشاره خواهیم داشت. سالی که خیلی‌ها برای خود در آن متوسل به خیالبافی شده و چنین می‌اندیشند که چنانچه اتفاقی بیفتد، آن اتفاق به نفع آن‌ها خواهد افتاد! سالی که با حرف و حدیث‌های بسیار شروع شد. سالی که برخی از منتقدان این فرصت را داشتند که هرچه می‌خواهند گفته و با گفته‌هایشان به تعبیری بر صورت فدراسیون خراش بیندازند.
چنین به نظر می‌رسد که پرورش اندام و مدیران آن چندان هم با این فضا ناآشنا نبوده و نیستند. آن‌ها سال‌هاست در چنین فضایی مشغول به کار و تلاش هستند. آن‌ها خوب می‌دانند که فارغ از هیاهوی این و آن باید تا زمانی که هستند، کار خودشان را انجام داده و آنچه عقل و وجدان‌شان به آن‌ها می‌گوید را انجام دهند، چرا که در پرورش اندام نیز مثل تمامی مشاغل پرمسئولیت دیگر وظیفه و عملکرد هر فرد، در ظرف مخصوص خودش اندازه‌گیری و رصد می‌شود و هیچ‌کس نیز پاسخگوی عملکرد دیگری نبوده و نیست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی