یکشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۸
۰ |
۰
کواچ: کومان و لواندوفسکی جریمه نمی‌شوند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نیکو کواچ امیدوار است تیمش تمام بازی‌های باقیمانده خود در بوندس‌لیگا را با پیروزی به پایان ببرد.

به گزارش خبرورزشی، نیکو کواچ در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش در هفته جاری رقابت‌های بوندس‌لیگای آلمان مقابل فورتونادوسلدورف ابراز امیدواری کرد باواریایی‌ها تمام بازی‌های باقیمانده تا پایان فصل را ببرند و قهرمان شوند.

سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ پیش از این بازی گفت: ناراحت‌کننده است که روبن از نوامبر بازی نکرده است. دکترها نشانه‌های خوبی دریافت کرده‌اند، اما او در حال حاضر حس خوبی ندارد. اگر روبن بتواند بار دیگر در این فصل برای بایرن‌مونیخ به میدان برود، خوشحال خواهم شد. امیدوارم تا پایان فصل تمام بازی‌ها را ببریم و قهرمان شویم.

کواچ در مورد درگیری در تمرین روز پنجشنبه تیم بایرن مونیخ هم اظهار داشت: پس از تمرین اخیر با لواندوفسکی و کومان صحبت کردم. هر دو بابت درگیری در تمرین عذرخواهی و از رفتارشان ابزار پشیمانی کردند. قطعاً جریمه‌ای در کار نخواهد بود و مسئله تمام شده است. در تمرینات همیشه احساسات وجود دارد.

وی با تمجید از حریف پیش روی تیمش خاطر نشان کرد: دوسلدورف حریفی کاملاً متفاوت نسبت به دورتموند خواهد بود. دورتموند می‌خواست فوتبال بازی کند و این قضیه درباره دوسلدورف کاملاً فرق می‌کند. نباید آن‌ها را دستکم بگیریم. ما خارج از خانه و در یک ورزشگاه مملو از تماشاگر بازی خواهیم کرد. رقابت سختی در پیش داریم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی