نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در هفته سی‌وسوم لیگ دسته اول فوتبال شاید صعود دو تیم به لیگ برتر و سقوط تیمی دیگر به لیگ دسته دوم قطعی شود.

به گزارش  خبرورزشی، هفته سی و سوم لیگ دسته اول عصر امروز برگزار می‌شود و چه‌بسا تکلیف تیم‌های صعود کننده به لیگ برتر و تنها تیم سقوط کننده روشن شود. این هفته دو تیم ملوان انزلی و نود ارومیه استراحت خواهند داشت.
سرخپوشان پاکدشت - شاهین شهرداری بوشهر
حساس‌ترین بازی این هفته را در تهران شاهد هستیم. بوشهری‌ها اگر سرخپوشان که تا همین هفته قبل مدعی صعود بود را ببرند شانس بالایی برای لیگ برتری شدن دارند و با توجه به استراحت در هفته آخر، منتظر نتایج گل‌ریحان در این دو هفته خواهند بود.
گل گهر سیرجان - شهرداری ماهشهر
گل گهر با یک مساوی هم به احتمال زیاد لیگ برتری خواهد شد، اما بازی صدرنشین با قعرنشین اصلاً برای شاگردان بگوویچ آسان نیست، چون ماهشهری‌ها به دنبال بقا هستند و در صورت از دست دادن امتیاز ماندن‌شان در لیگ برتر نزدیک به محال می‌شود.
شهرداری تبریز - گل ریحان البرز
گل ریحان برای صعود باید هر دو بازی خود را ببرد و منتظر امتیاز از دست دادن شاهین در تنها بازی‌اش باشد. از بدشانسی شاگردان مجتبی حسینی، شهرداری تبریز شرایط خوبی در جدول ندارد و برای بقا نیاز به امتیاز دارند.
بادران تهران - آلومینیوم اراک
روی کاغذ آلومینیوم اراک شانس صعود دارد، اما خود کمالوند و شاگردانش هم می‌دانند این اتفاق نزدیک به محال است. تقابل آن‌ها با بادران دوئل دو تیمی است که داعیه لیگ برتری شدن داشتند، اما راه به جایی نبردند و حالا برای اعاده حیثیت و جایگاه بهتر تلاش می‌کنند.
کارون اروند خرمشهر - قشقایی شیراز
کارونی‌ها اگر بازی خانگی مقابل قشقایی را ببرند تا حدود زیادی خیال‌شان از بقا راحت می‌شود. قشقایی نتایج پرفراز و نشیبی داشته و معلوم نیست در تقابل با کارون روز خوب این تیم هست یا نه؟
مس رفسنجان - خونه‌به‌خونه بابل
خونه‌به‌خونه که بقای خود در لیگ یک را جشن گرفت حالا در خانه مس برای رسیدن به جایگاه بهتر تلاش می‌کند. درست مقابل مسی‌ها که آخرین بازی این فصل خود را تجربه می‌کنند، می‌خواهند با خاطره‌ای خوش با مسابقات وداع کرده و به برد خانگی فکر کنند.
فجرسپاسی شیراز - مس کرمان
فجری‌ها به دنبال جایگاهی بهتر در جدول هستند و باید مس کرمان را با شکست بدرقه کنند. مسی‌ها که در نیم‌فصل اول مدعی صعود بودند هفته به هفته از این منطقه دور شدند تا حالا فقط برای اعاده حیثیت و جایگاه بهتر تلاش کنند. مس می‌تواند تا رده سوم جدول هم صعود کند، اما لیگ برتر نه!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی