نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مصاف تیم‌های کاوازاکی ژاپن و اولسان هیوندای کره جنوبی با تساوی ۲ - ۲ به پایان رسید و گوانگژو چین و ملبورن ویکتوری استرالیا به نتیجه یک - یک رضایت دادند.

تساوی گوانگژو و اولسان هیوندای مقابل حریفان به گزارش  خبرورزشی ، در جریان هفته چهارم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و در گروه F، تیم‌های گوانگژوی چین و ملبورن ویکتوری استرالیا به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید. گل‌های این بازی را هوآنگ بوئن در دقیقه ۲۵ و اینگهام در دقیقه ۲۶ به ترتیب برای گوانگژو و ملبورن ویکتوری به ثمر رساندند. با این نتیجه گوانگژو موقتاً در صدر جدول گروه F قرار گرفت و باید منتظر نتیجه بازی دایجو اف. سی کره جنوبی و سانفرسه هیروشیما ژاپن باشد.

تساوی گوانگژو و اولسان هیوندای مقابل حریفان

در بازی دیگر امروز و در گروه H، تیم‌های کاوازاکی ژاپن و اولسان هیوندای کره جنوبی به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید. گل‌های اولسان هیوندای را پارک یانگ وو و نگائو در دقایق ۱۸ و ۳۱ به ثمر رساندند و گل‌های نماینده ژاپن را یوکی کوبایاشی در دقیقه ۸ و لئوناردو دامیائ در دقیقه ۸۳ به ثمر رساند. با این نتیجه، اولسان هیوندای با ۸ امتیاز در صدر جدول باقی ماند و کاوازاکی ژاپن با ۴ امتیاز موقتاً سوم شد تا تکلیف نتیجه بازی شانگ‌های چین و اف‌سی سیدنی استرالیا معلوم شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی