۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی شهرداری ورامین به خبرورزشی گفت: می‌خواهم به جای حرف عمل کنم تا جایگاه مربی ایرانی را در ورزش و والیبال بالا ببرم.

باخت فینال برای ژاپنی‌ها خیلی سنگین بود
خبرورزشی/مهری رنجبر؛ رحمان محمدی‌راد در دومین تجربه سرمربیگری اش در والیبال، با شهرداری ورامین قهرمان باشگاه‌های آسیا شد. او اهداف بزرگتری دارد، اما ترجیح می‌دهد حرفی نزند. تنها می‌گوید: «می‌خواهم به جای حرف، عمل کنم.»
کلید قهرمانی ما خودباوری بود
بهتر از این دیگر نمی‌شد، اما سخت بود، خیلی سخت. تیم‌هایی را شکست دادیم که با قدرت آمده بودند. حتی مربیان تیم‌ها در مصاحبه‌هایشان نشان دادند چقدر جدی هستند. مربی پاناسونیک گفته بود جام قهرمانی را تا به حال هیچ تیمی به جز تیم‌های ایرانی نبرده و ما تصمیم گرفتیم این اتفاق بیفتد. تیم‌های الریان قطر و چنای هند هم بازیکنان تیم ملی و خارجی خوبی داشتند، اما در نهایت زحمت بچه‌های ما جواب داد. کلید قهرمانی تیم ما خودباوری بچه‌ها بود و بس.
در فینال غافلگیر شدیم
پاناسونیک تیم منظم با بازیکنان باتجربه‌ای است که در لحظات حساس نتیجه را عوض می‌کرد. خیلی سخت از هم می‌پاشید و تا لحظه آخر می‌جنگید. در بازی فینال ما غافلگیر شدیم. با حضور قیاضی فکر می‌کردیم بهتر بازی کنیم، اما بازی فوق العاده آن‌ها در دو ست اول اجازه نداد ما کیفیت بازی‌مان را به آن‌ها تحمیل کنیم. البته ما هم کیفیت بازی‌مان را حفظ کردیم و از لحظات سخت دو دفاع و سه دفاع آن‌ها خوب امتیاز گرفتیم، اما با عکس‌العمل‌های خیلی خوب دو دریافت‌کننده شان؛ کوبیاک و ملی‌پوش ژاپنی، ما دو ست اول دفاع نداشتیم. شیمیزو و کوبیاک هرقدر زمان می‌گذشت به خاطر سن‌شان، بیشتر اشتباه می‌کردند و ما هم از اشتباهات آن‌ها استفاده کردیم. کم‌کم در آخر بازی پاناسونیک افت کرد و تیم ما بهتر شد و حتی در ست چهارم اختلاف پوئن‌ها بیشتر شد و شیمیزو و کوبیاک بیرون رفتند. در ست پنجم بازی با توجه به اعتماد به نفس بالای تیم جانانه جنگیدیم و بردیم.
کوبیاک دوباره حاشیه‌سازی کرد
ژاپنی‌ها فکر نمی‌کردند ما به بازی برگردیم. شاید هیچ‌کس در سالن فکر نمی‌کرد، اما بچه‌ها با اعتماد به نفس بالا و بازی خوب باعث شدند ژاپنی‌ها ترسو بازی کنند و ما برنده شدیم. این باخت برای ژاپنی‌ها سنگین بود. کوبیاک بعد از مسابقه تنش به وجود آورد و حتی در بازی هم سعی کرد با حرکاتش تمرکز تیم ما را به هم بریزد، اما بچه‌های ما با او و رفتارهایش مقابله کردند که نتیجه اش تنش بعد از بازی بود.
من جوانم و پرانرژی
من مربی جوان و پرانرژی‌ای هستم. کارم را تازه شروع کرده‌ام و می‌خواهم به جای حرف عمل کنم تا جایگاه مربی ایرانی را در ورزش و والیبال بالا ببرم. البته قراردادم با شهرداری ورامین شنبه تمام شد. همه سعی‌ام برای کار درست بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی