نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن تیم استقلال خوزستان گفت: وحید امیری مشاور اصلی من است و روزی حداقل ۳ دقیقه با هم حرف می‌زنیم.

به گزارش  خبرورزشی،  فرید امیری، برادر وحید امیری بازیکن تیم استقلال خوزستان مقابل استقلال تهران موفق به گلزنی شد، اما این تلاش فایده چندانی نداشت.
* چرا نتیجه مساوی را در ۱۰ دقیقه پایانی با باخت عوض کردید؟!
انصافاً بازی خوبی ارائه دادیم و همه دیدند مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی و هواداران این تیم، اصلاً دست و پا بسته نبودیم، اما نمی‌دانم چطور شد در ۱۰ دقیقه پایانی داشته‌هایمان را از دست دادیم. شاید کمی خستگی بدنی و شاید هم جو ورزشگاه و فشار زیاد استقلال تهران در دقایق پایانی تأثیرگذار بود.
* از گلت حرف بزن!
گل قشنگی زدم. گلی که امیدوارم جواب اعتماد زحمات آقای علوی را داده باشم، اما حیف شد که ۱۰ دقیقه آخر همه چیز را از دست دادیم و باختیم.
* چرا خیلی کم در ترکیب استقلال خوزستان بازی کردی؟
تیم ما ۵ سرمربی در طول فصل عوض کرد، اما زمانی که آقای مبعلی به عنوان مربی تیم ما حضور داشت، در بازی رفت مقابل استقلال تهران در اهواز، مرا در ترکیب ثابت تیم‌مان قرار داد و در ۴ بازی اخیر هم آقای علوی به من بازی داده که امیدوارم با بازی‌های خودم و گلزنی مقابل استقلال تهران جواب لطف و محبت مربی را داده باشم.
* از برادرت وحید چه خبر؟ با او صحبت کرده‌ای؟
وحید مشاور اصلی من است و روزی حداقل ۳ دقیقه با هم حرف می‌زنیم. وحید مرا مرتب راهنمایی می‌کند و خیلی توصیه می‌کند که تلاش کنم و بیشتر زحمت بکشم.
* برای فصل بعد خودت چه برنامه‌ای داری؟
من یک سال دیگر با استقلال خوزستان قرارداد دارم و باید ببینم فصل که تمام شد، چه پیش می‌آید و شرایط چگونه رقم می‌خورد، اما قطعاً به عنوان بازیکنی جوان برنامه‌های زیادی برای پیشرفتم دارم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی