نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
دوشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۰
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی پرتغالی تیم فوتبال الدحیل قطر اعتقاد دارد تیمش در دیدار مقابل استقلال استحقاق نتیجه‌ای بهتر از تساوی یک - یک را داشته است.

فاریا: استقلال خوش‌شانس بود
خبرورزشی، بهزاد بیرانوند/ روی فاریا در نشست خبری بعد از بازی تیمش با استقلال که با تساوی یک - یک همراه شد، گفت: ابتدا به بازیکنام بابت بازی خوبی که انجام دادند، تبریک می‌گویم. تیم مقابل را به خوبی آنالیز کرده بودیم و می‌دانستیم از کدام نقاط ضعف آن‌ها باید استفاده بهینه کنیم. بازی خوبی انجام دادیم و استحقاق‌مان نتیجه بهتری بود.
وی در ادامه افزود: کنترل خوبی روی بازی داشتیم. با توجه به اتفاقاتی که در بازی افتاد، فکر می‌کنم استقلال خوش‌شانس بود. اما در مجموع باید به بازیکنانم به خاطر بازی خوبی که انجام دادند، تبریک بگویم. ما از گروه بالا آمدیم و از این مسئله خوشحالم و البته برای بازیکنانم.
سرمربی پرتغالی تیم فوتبال الدحیل در واکنش به سؤالی مبنی بر اینکه آیا برای تقویت تیمش در مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا بازیکن جدیدی جذب خواهند کرد یا نه، گفت: فعلاً زود است در این مورد صحبت کنم. حدود دو ماه برای این مسئله وقت خواهیم داشت. از عملکرد بازیکنانم خیلی خوشحالم و هنوز راهی طولانی داریم. هم در آسیا و هم در مسابقات داخلی خودمان، شش بازی پیش رو داریم و هر بازی را فینال می‌بینیم.
فاریا در مورد اینکه یکی از بازیکنان الدحیل (بازیکن شماره ۷) حرکت زشتی به سمت هواداران داشت که باعث تحریک آن‌ها شد و آیا واکنشی نسبت به این رفتار خواهد داشت یا نه، اظهار داشت: آن صحنه‌ای که شما می‌گویید را متوجه نشدم و اینجا هم باید مسائل فنی، مهم‌تر و جدی‌تر را بررسی کنیم. فرقی ندارد، هر بازیکنی بود تفاوتی نداشت. البته ما اصلاً بازیکن شماره هفت نداریم! ترجیح می‌دهم در این خصوص اصلاً صحبت نکنم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی