نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: من گزینه سرمربیگری نیستم، حاشیه برایم درست نکنید.

به گزارش خبرورزشی، پرویز مظلومی درباره تساوی یک - یک استقلال مقابل الدحیل و حذف از لیگ قهرمانان گفت: بازیکنان بازی خوبی انجام دادند و جلوی تیم خوب و قوی الدحیل بازی کردند. بچه‌ها تلاش‌شان را کردند و واقعا متاسفم این نتیجه به دست آمد. اتفاقات قبل از این افتاد، همان زمانی که استقلال در قطر ۳ بر صفر باخت، آن موقع تیم حذف شد. در هر صورت بچه‌ها زحمت‌شان را کشیدند و باید آینده تیم را ساخت.
وی درباره اینکه مشکل استقلال چیست، عنوان کرد: مشکلات و مسائل را باید بررسی کنند و ببینند گذشته چه بوده و از گذشته درس بگیرند. مردم هم انتظار دارند که تیم قوی ساخته شود.
عضو کمیته فنی باشگاه استقلال گفت: کمیته فنی غیرفعال بود و قطع ارتباط شده بود. مربی در تمرین هم گفته بود که کمیته فنی را قبول ندارم و ما هم دیدیم که قبول ندارند سعی کردیم کنار بکشیم تا حاشیه‌ای ایجاد نشود. الان یک هفته است که تلاش می‌کنیم تیم برای سال آینده ساخته شود.
مظلومی درباره این موضوع که برای تلاش بهبود بخشیدن به وضعیت استقلال دیر نیست؟ گفت: این چیزی است که سرمربی تیم (شفر) خواسته و الان هم مجیدی واقعا تلاشش را می‌کند. او زیاد تبحر نداشت و ریسک کرد و الان هم آمده کمک کند و انشالله همین‌طور پیش برویم تیم آینده خوبی خواهد داشت. در هر صورت تلاش‌مان را در کمیته فنی بیشتر می‌کنیم و روی هر چیزی نظارت خواهیم داشت.
وی درباره گزینه ایرانی و خارجی سرمربیگری استقلال عنوان کرد: در جلسه‌ای که داشتیم اصلا روی گزینه داخلی بحثی نکردیم و باشگاه مُصر است که مربی خارجی جذب کنیم. در هر صورت مربیانی که اینجا می‌آیند دستمزد بالایی می‌خواهند. الان می‌گویند ۱.۵ میلیون دلار مبلغ قرارداد شفر است، آن موقع دلار ۴ هزار تومان بود، ولی الان دلار ۱۴ هزار تومان هست و کار باشگاه سخت شده است. خود مجیدی هم دنبال این است که به عنوان دستیار در کنار تیم بماند.
سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که حذف از آسیا تقصیر شفر بود؟ تصریح کرد: در هر صورت همه مقصر هستند. من همیشه می‌گویم در برد‌ها و باخت‌ها همه سهیم هستند. سرمربی که بالای سر تیم هست مسئول است و باید در باخت‌ها و برد‌ها جوابگو باشد.
مظلومی در پایان درباره اینکه گزینه سرمربیگری استقلال است، گفت: من گزینه سرمربیگری نیستم و حاشیه برایم درست نکنید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی