نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
۰
جمعه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۰
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ملی پوش جوان تیم ملی والیبال گفت: سال سختی در پیش داریم و باید صد درصد سهمیه المپیک را کسب کنیم.

به گزارش  خبرورزشی ، محمدرضا حضرت پور درباره وضعیت آمادگی تیم ملی والیبال گفت: شرایط تمرینات خیلی خوب است. سال گذشته ملی پوشان را اینگونه ندیده بودم. جوانان در کنار سایر بازیکنان با انگیزه، سرحال و خوب در تمرینات حاضر می‌شوند. از روز نخست شروع اردو‌ها تمرینات توپی را انجام دادیم؛ چیزی که سال گذشته ندیده بودم و این نشان از آمادگی بالای بدنی بازیکنان حاضر در اردو است.
ملی پوش والیبال تاکید کرد: سال سختی در پیش داریم و باید تلاش فراوانی کنیم تا موفق به کسب سهمیه المپیک شویم. بازیکنان باتجربه نیز بدون مصدومیت و سرحال در اردو حضور دارند. شرایط آمادگی خودم نیز بهتر از قبل شده است. یک مصدومیت کوچک در مچ پا داشتم. به همین دلیل تمرینات هفته اول و دوم را از دست دادم. حدود دو سه هفته است که به همراه بازیکنان تمریناتم را آغاز کرده‌ام. توکل بر خدا به مسابقات خواهیم رفت و باید دید که چه پیش خواهد آمد.
وی درباره سال شلوغ والیبال گفت: شرایط تیم ملی نسبت به سال گذشته بهتر است. لیگ ملت‌های والیبال نخستین مسابقه پیش رو است. نمی‌توانم قول بدهم، اما می‌دانم که توانایی حضور در جمع ۶ تیم برتر را داریم.
ملی پوش والیبال درباره حضورش در تیم جوانان یا بزرگسالان گفت: در این زمینه من تصمیم گیرنده نیستم. تابع تصمیمات فدراسیون و مربی هستم.
حضرت پور در پایان درباره کسب سهمیه المپیک گفت: خیلی سخت است، صد درصد باید مجوز حضور در المپیک را به دست آوریم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی