۰
جمعه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۲
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم گل ریحان با شکست در دو هفته پایانی در برابر تیم های شهرداری تبریز و گل گهر سیرجان شانس صعود به لیگ برتر را از دست داد.

به گزارش   خبرورزشی ، مهدی حسینی نسب مربی تیم گل ریحان البرز در این باره می گوید: شکست در بازی پایانی در برابر تیم صدرنشین یعنی گل گهر خیلی دور از ذهن نبود به این دلیل که ما شانس صعود را از دست داده بودیم و بچه ها هیچ انگیزه ای نداشتند اما در بازی با شهرداری تبریز ما می توانستیم با کسب سه امتیاز بازی شانس صعود خود را حفظ کنیم. به نظر من زمین تیم شهرداری تبریز برای بازی در لیگ یک مناسب نیست و سازمان لیگ باید در این باره بازنگری داشته باشد. چمن مصنوعی این زمین بیشتر شبیه موکت است و شاید باورتان نشود خط ات دو تا خط بود که یکی پر رنگ بود و یکی کم رنگ و این دو خط به هم چسبیده بودند. البته نمی خواهم همه علت شکست در این بازی را متوجه زمین کنم و قطعا ما هم اشتباهاتی داشتیم. روی نیمکت هم با کمبود بازیکن برای تغییر نتیجه بازی مواجه بودیم. خب به هر صورت ما در میانه های راه به تیم ملحق شدیم و قانون به ما اجازه جذب بازیکن بیش از این اندازه را نمی داد. زمانی که تیم را تحویل گرفتیم دقیقا به یاد ندارم، تیم هفتم هشتم جدول بود اما تا هفته های پایانی یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر بودیم و این نشان می دهد مسیر را به درستی پیش رفتیم، اما در لیگ یک موفقیت تنها با صعود به لیگ برتر معنی پیدا می کند.

مربی تیم گل ریحان البرز ادامه داد: خواهش من از فدراسیون فوتبال این است که سهمیه صعود به لیگ برتر را افزایش دهد. همان طور که گفتم در لیگ برتر علاوه بر قهرمانی و کسب سهمیه لیگ قهرمانان، حضور در نیمه بالای جدول و حتی بقاء در جدول بازی ها ارزشمند است اما در لیگ یک تنها باید به لیگ برتر صعود کنی تا کارنامه ات قابل دفاع باشد. صعود دو تیم از لیگ یک به لیگ برتر کمی بی انصافی است به خصوص که قرار است فصل آینده لیگ یک با حضور 18 تیم برگزار شود . خیلی از تیم های دسته اولی برای صعود به لیگ برتر سرمایه گذاری می کنند و گاها عدم صعود به لیگ برتر باعث می شود بخش خصوصی از ادامه سرمایه گذاری منصرف شود.

مهدی حسینی نسب در پایان با تشکر از مدیر عامل باشگاه گل ریحان گفت: تیم ما توسط بخش خصوصی اداره می شد. اینجا من به نوبه خودم از آقای حمزه لو به خاطر سرمایه گذاری به روی فوتبال تشکر می کنم. من در شرایطی این حرف را می زنم که شاید فصل آینده در این تیم نباشم. فوتبال ادامه دارد و من شک ندارم تیم می تواند در آینده به لیگ برتر صعود کند. دلسردی در فوتبال معنی ندارد. فوتبال یعنی رقابت و مبارزه و امیدوارم گل ریحان در فصل آتی قوی تر از فصل گذشته وارد جدول بازی ها شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی