نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
جمعه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۰
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرسپولیس در حالی به مصاف ماشین سازی می‌رود که سرخپوشان در چند هفته اخیر موفق به پیروزی نشده اند و برای قهرمانی به شدت به دنبال سه امتیاز این دیدار هستند.

به گزارش   خبرورزشی ، 5 بازی بدون برد در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا، نگرانی مهمی برای پرسپولیس و برانکو محسوب می‌شود. آن‌ها برای قهرمانی لیگ برتر، از دو بازی آینده 4 امتیاز می‌خواهند و باید همین هفته، طلسم نبردن‌های‌شان را بشکنند. نکته امیدوار کننده برای پرسپولیس، این است که 4 بازی از 5 بازی بدون بردشان خارج از ورزشگاه آزادی برگزار شد و آن‌ها می‌توانند در بازی خانگی با ماشین‌سازی، بخش زیادی از مسیر قهرمانی را طی کنند.

غایب بزرگ پرسپولیس در این بازی، علیرضا بیرانوند است و رادوشوویج، جای او را می‌گیرد. بیرانوند بخاطر کارت زردی که مقابل تراکتورسازی گرفت، 4 کارته شد و این مسابقه را از دست داد. در خط دفاع، برانکو نگرانی خاصی ندارد و می‌تواند از ترکیب شیری، شجاع، سیدجلال و نادری استفاده کند. در خط هافبک هم جلو تر از مثلث کامیابی‌نیا، نوراللهی و ترابی، قرار است سروش رفیعی به میدان برود. رسن در هفته‌های اخیر، بازیکن ثابت ترکیب اصلی پرسپولیس بود اما این هفته، برانکو احتمالا سروش را به جای او پشت سر مهاجمانش قرار خواهد داد.

ماریو بودیمیر هم بعد از مصدومیت، هنوز به ترکیب اصلی برنگشته و سیامک نعمتی، زوج علیپور در خط حمله خواهد بود. امید عالیشاه که بعد از بازگشت به ترکیب اصلی نتوانست انتظارات برانکو را برآورده کند، دوباره به نیمکت برمی‌گردد. این ترکیب، قرار است سه امتیاز مهم را برای پرسپولیس بگیرند و خیال هواداران را تا حد زیادی از قهرمانی راحت کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی