نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

برنامه مبارزات هوگوپوشان در بیست و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۱۹ که از ۲۵ تا ۲۹ اردیبهشت‌ماه در منچستر انگلیس برگزار می‌شود؛ اعلام شد.

به گزارش  خبرورزشی، بیست و چهارمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی جهان از ۲۵ اردیبهشت‌ماه با حضور ۹۷۵ تکواندوکار از ۱۵۰ کشور به میزبانی منچستر انگلیس آغاز و به مدت ۵ روز ادامه دارد.
براساس اعلام کمیته برگزار کننده در این دوره از رقابت‌ها تکواندوکاران در روز اول مبارزه خود تا مرحله نیمه‌نهایی پیش می‌روند و دیدار فینال نیز روز بعد انجام خواهد شد و تنها در روز پایانی این رویداد مبارزات تکواندوکاران اوزان ۶۲- کیلوگرم زنان و ۸۷- و ۸۷+ کیلوگرم در همان روز انجام می‌شود.
طبق برنامه ۲۵ اردیبهشت‌ماه و در اولین روز مسابقات تکواندوکاران اوزان ۴۶- و ۷۳- کیلوگرم زنان و ۵۸- کیلوگرم مردان روی شیاپ‌چانگ می‌روند. دربخش زنان مهلا مومن‌زاده و اکرم خدابنده و در بخش مردان محمدحسن پلنگ افکن به نمایندگی از کشورمان به مصاف حریفان می‌روند.
۲۶ اردیبهشت‌ماه و در دومین روز مبارزات اوزان ۷۳+ کیلوگرم زنان و ۵۴- و ۶۸- کیلوگرم مردان پیگیری می‌شود که دربخش زنان نماینده‌ای نداریم، اما دربخش مردان آرمین‌هادی‌پور و میرهاشم حسینی تکواندوکاران کشورمان هستند.
۲۷ اردیبهشت‌ماه و در روز سوم هوگوپوشان اوزان ۴۹- و ۵۷- کیلوگرم زنان و ۷۴- کیلوگرم مردان به مصاف رقبای خود می‌روند که ناهید کیانی، پریسا جوادی و امیرمحمد بخشی تکواندوکاران ایرانی هستند که روی شیاپ چانگ خواهند رفت.
۲۸ اردیبهشت‌ماه مبارزات اوزان ۵۳- و ۶۷- کیلوگرم زنان و ۶۳- و ۸۰- کیلوگرم مردان پیگیری می‌شود، تیم ایران در وزن ۵۳- کیلوگرم نماینده‌ای ندارد، اما کیمیا همتی در وزن ۶۷- کیلوگرم، سروش احمدی در وزن ۶۳- کیلوگرم و مهران برخورداری در وزن ۸۰- کیلوگرم مسابقه خواهند داد.
۲۹ اردیبهشت‌ماه و در روز آخرین رقابت‌ها پیکار‌های اوزان ۶۲- کیلوگرم زنان، ۸۷- و ۸۷+ کیلوگرم مردان برگزارمی‌شود که یلدا، ولی نژاد، عرفان ناظمی و سجاد مردانی به عنوان تکواندوکاران کشورمان روی شیاپ‌چانگ می‌روند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی