۰
سه‌شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۲
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرسپولیس در ادامه روندی که داشته بدون اعوجاج و «کژ و مژ» زدن جلو می‌رود: ... با برانکو، کریم باقری، محسن خلیلی و بقیه پیش می‌رود و یقین دارد که پیش می‌رود!

خبرورزشی/اردشیر لارودی؛ از باشگاه پرسپولیس خبر‌های خوبی درز می‌کند! در باشگاه پرسپولیس اخبار خوب و بد را مدیریت می‌کنند! قرار نیست هر چیزی به اسم خبر به خورد هواداران داده شود! هوادارانی که هفته‌هاست منتظر از جا پریدن و چشم به راه زدن گل قهرمانی هستند! دستکاری‌های برانکو به اندازه بیش از کافی آدرنالین خون هواداران را بالا یا پایین می‌برد و از سوی دیگر خبر می‌رسد -زمزمه‌وار و در دایره شایعه‌ها- که مهدی ترابی حق بازی در شهر «جم» را ندارد!
در بوق می‌کنند و در کرنا که مهدی ترابی چهار اخطاره شده و امکان حضور برابر «پارس جنوبی» را از دست داده است.
مدیریت خبر اینجاست که به درد می‌خورد! پاسخ رسمی و دقیق و صحیح در همین مورد که لازم می‌نماید: ... نه! است. ترابی محروم نیست! او که چشم و چراغ و بازیکن اول پرسپولیس است -آن هم در این روز‌ها که سرخ‌ها ۴ تساوی و یک باخت در تاشکند به بار آورده‌اند- می‌تواند در «جم» به میدان برود!
خدا را چه دیدی، شاید هم سفره قهرمانی را، ترابی چید و خودش برچید!
اما هم ترابی و هم پرسپولیس حالا که از چاله چهار اخطاره شدن درآمده‌اند باید مراقب بود که در چاه تدابیر تاکتیکی «برانکوخان» که مردم پرسپولیسی به شدت دوستش دارند، نیفتد!
ترابی در تیم پرسپولیس یک مهره آزاد است با اختیارات تامه برای انجام هر کاری که دوست می‌دارد و لازم می‌شمارد! ولی او به عنوان راه‌اندازنده علیپور و بودیمیر و نیز بقیه دچار بازی تک‌روانه، حرکات خودخواهانه و یکه‌سواری‌های آنهاست!
برانکو از ترابی هنوز بهترین بازی‌اش را نگرفته! به سود پرسپولیس است و حق ترابی که همبازیانش او را بفهمند و پابه‌پایش بدوند!
برخورد با هواداری یا هواداران
 این هم خبری است که نباید در انبوه خبر‌ها غرق شود و گم شود و بی‌اهمیت تلقی شود!
از خبری که درباره کانون هواداران فوتبال و کانون‌های هواداری حرف و سخنی دارد حرف می‌زنیم!
سازمان لیگ چه برنامه‌ای دارد؟ می‌خواهد سیاست «راه بنداز و جا بنداز» را اعمال کند یا نه بر اساس تفکری ریشه‌دار و در راستای ضرورتی که به جوانب گوناگونی توجه دارد، به عملی مشخص دست خواهد زد!
عیب را از هواداری می‌بیند یا اشکال را در رفتار معدودی از هواداران دیده است!
پاسخ هر چه که باشد آیا اینک و اکنون که منعیت قضیه از زاویه‌ای و از نگاهی اعلان و اعلام شده برای برداشتن قدم‌های دوم و سوم و... نقشه و طرحی از پیش طراحی شده وجود دارد یا خیر؟
این خبر که باید بر مبنای اراده‌ای با شعور بیان و رسانه‌ای شده، مادر خبر‌های خوب بسیاری تواند شد!
رکورد‌های منحصر به فرد تراکتورسازی
پرسپولیس در ادامه روندی که داشته بدون اعوجاج و «کژ و مژ» زدن جلو می‌رود: ... با برانکو، کریم باقری، محسن خلیلی و بقیه پیش می‌رود و یقین دارد که پیش می‌رود!
استقلال با فرهاد مجیدی در حال تعارف کردن و «من بمیرم و تو بمیری» زدن است!
یحیی و امیر قلعه‌نویی ترجیح‌شان تکیه بر ثبات است، ثبات در انتخاب تیم، ثبات در همکاری با همکاران و ثبات در پای‌بندی به برنامه‌ای که توفیق‌آفرین شده!
اما از تراکتورسازی که گویی همه چیز را در تعاملات پولی، آن هم از نوع ارزی‌اش می‌داند خبر‌ها شکل دیگری دارند! باز هم تکیه بر مردان باتجربه! باز هم اتکا به پیر بازیکنان! باز همه چیز را از اشکان دژاگه، مسعود شجاعی و احسان حاج‌صفی توقع داشتن!
تراکتور و آقای زنوزی، یا آقای زنوزی و تراکتور در راستای پربهاتر کردن تیم خود و در چارچوب قیمت بیشتر پرداختن انگار که می‌خواهند رضا قوچان‌نژاد را هم به ثروت انسانی خود بیفزایند! تراکتور دو رکورد را با هم می‌شکند؛ ۱- رکورد سن و سال را ۲- رکورد پول و پله را!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی