نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آ‌هن اصفهان گفت: یکی از باشگاه‌ها به بازیکن تیم ما که قراردادش به پایان رسیده ۴ میلیارد تومان دستمزد برای یک فصل پیشنهاد داده است.

به گزارش خبرورزشی، سعید آذری در مورد آخرین وضعیت علیرضا منصوریان گفت: قرارداد علیرضا منصوریان را برای یک فصل دیگر تمدید کردیم و او فصل آینده نیز سرمربی تیم ما خواهد بود.
وی در مورد جدایی بازیکنانی مثل رشید مظاهری و محمدرضا حسینی از ذوب‌آهن گفت: این دو بازیکن قراردادشان با باشگاه ذوب‌آهن به اتمام رسیده بود و از تیم ما جدا شدند ضمن اینکه باید بگویم برخی باشگاه‌ها اقداماتی انجام می‌دهند که بازار نقل و انتقالات را به هم ریخته‌اند و آشفته کرده‌اند، باشگاه ما توانایی پرداخت دستمزد‌های این چنینی را ندارد.
مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان در مورد اینکه به رشید مظاهری چه رقمی پیشنهاد شده است، گفت: من با رشید در مورد دستمزد تیم آینده‌اش صحبتی نکردم و خبری از آن ندارم، اما حسینی به من گفت یکی از باشگاه‌ها برای یک فصل به او دستمزد ۴ میلیارد تومانی پیشنهاد داده است با این ارقام بازار نقل و انتقالات آشفته می‌شود و باشگاه ذوب‌آهن توانایی پرداخت چنین ارقامی را ندارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی