نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رونالد کومان می‌گوید فینال بین هلند و پرتغال نبرد بین رونالدو و فان‌دایک نیست.

به گزارش خبرورزشی، تیم ملی هلند در دومین دیدار از مرحله نیمه نهایی لیگ ملت‌های اروپا موفق شد انگلیس را با نتیجه 3 بر یک شکست دهد و به عنوان دومین تیم راهی فینال شود، جایی که باید به مصاف تیم ملی پرتغال، میزبان رقابت‌ها برود.

در این بازی سراسر اشتباه از سوی بازیکنان هر دو تیم، فرنکی دی‌یونگ، هافبک آژاکس که تابستان امسال به بارسلونا می‌پیوندد کمترین اشتباه را داشت و از 128 پاسی که داد 105 تا به مقصد رسید. او همچنین 13 بار توپ را از چنگ حریف درآورد و 5 تکل سالم داشت، ضمن اینکه عملکردش در فاز دفاعی هم تحسین‌برانگیز بود. رونالد کومان، سرمربی تیم ملی هلند هم تحت تأثیر عملکرد دی‌یونگ قرار گرفت و در نشست خبری پایان بازی درباره او گفت: بدون شک او بهترین بازیکن میدان بود و حقش هم بود که این عنوان را کسب کند. اکثر مردم همیشه منتظر دیدن حرکات پا به توپ او هستند، اینکه او چقدر خونسردانه بازی می‌کند، اما به نظر من کاری که او در خط دفاعی انجام داد و تعداد توپ‌هایی که در میانه میدان از حریف می‌گرفت، عالی بود و بازی‌اش را تماشایی‌تر می‌کرد. به نظر کار آسانی می‌‌آید اما واقعاً کارهایی که او انجام می‌دهد آسان نیست و امشب سزاوار عنوانی که کسب کرد را داشت.

در مصاف فینال لیگ ملت‌های اروپا میان هلند و پرتغال، خط دفاعی هلندی‌ها آزمون سختی برای مهار ستاره و کاپیتان حریف کریستیانو رونالدو خواهند داشت، کسی که دو شب پیش مقابل سوئیس هت‌تریک کرد. کومان اما معتقد است که مصاف میان فان‌دایک و رونالدو نباید بازی دو تیم در شهر پورتو را تحت الشعاع قرار دهد. وی افزود: این نبرد میان دو بازیکن نیست، بلکه مصاف پرتغال و هلند است. می‌دانیم که گاهی اوقات مقابل کریستیانو رونالدو غیرممکن است که عملکرد دفاعی خوبی داشته باشیم اما ما می‌خواهیم حفظ توپ کنیم، بازی مالکانه انجام دهیم تا حریف در حملاتش نتواند کاری انجام دهد. کار ما با بازی امشب به پایان نمی‌رسد. همیشه در تیم چیزی برای پیشرفت وجود دارد اما ما الان در مسیری مناسب در حال حرکت هستیم و تیم هم راضی است و با اعتماد به نفس. در تیم ما استعداد‌های بزرگی در حال شکوفا شدن هستند. دو بازیکن این تیم امسال قهرمان لیگ قهرمانان شده‌اند و تجربه بازی و بردن یک بازی بزرگ در مرحله نیمه نهایی را دارند پس می‌توانند در فینال هم بازی کنند و این کار ما را آسان‌تر می‌کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی