نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

خبرورزشی سال هاست براداری اش را در مورد حمایت از تیم ملی، سرمربیان تیم های ملی و ملی پوشان ثابت کرده و با فضاسازی های مجازی طبعا زیر سوال نخواهد رفت.

به گزارش   خبرورزشی ، برخی کانال های هواداری و منابع غیر رسمی، از امروز صبح مصاحبه هایی از مرتض پورعلی گنجی و علیرضا جهانبخش را دست به دست می چرخانند و ادعا می کنند بخش هایی از این دو مصاحبه که مربوط به صحبت های ملی پوشان درباره کارلوس کی روش است از سوی برخی سایت های رسمی خبری از جمله «خبرورزشی آنلاین» حذف شده است.
جالب است برخی گروه های هواداری که نگاه حرفه ای به مسائل خبری و روزنامه نگاری ندارند، تصور می کنند عرصه خبررسانی هم جایگاه بحث های کودکانه و هواداری است!
غافل از این که سایت ها، روزنامه ها و منابع خبری رسمی حق ندارند برخورد هواداری و یک سویه با مسائل داشته باشند.
خبرورزشی هم سال هاست براداری اش را در مورد حمایت از تیم ملی، سرمربیان تیم های ملی و ملی پوشان ثابت کرده و با این فضاسازی ها طبعا زیر سوال نخواهد رفت.
برای ما تفاوتی ندارد کی روش سرمربی تیم ملی است، آقای ویلموتس در حال حاضر سرمربی است یا هر کس دیگری که جای آنها را بگیرد؛ ما فقط به تیم ملی و منافع فوتبال ایران فکر می کنیم. همین...
mp4
<div id="video-display-embed-code_248006"> <script src="https://www.khabarvarzeshi.com/fa/news/play/embed/214664/248006?width=640&height=360" type="text/JavaScript">/**/ /**/</script> </div>

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی