نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
۰
شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۱
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سجاد مردانی کاپیتان تیم ملی تکواندو با شکست مقابل نماینده روسیه به مدال برنز دست یافت.

به گزارش   خبرورزشی ، مرحله نخست مسابقات گرندپری در سال 2019 از امروز با حضور 32 تکواندوکار برتر جهان (255 نفر از 53 کشور) در 4 وزن المپیکی مردان و زنان در سالن"فورو ایتالیکو رم آغاز و به مدت 3 روز ادامه دارد. امروز و در روز نخست این رقابت‌ها مبارزات اوزان 68- و 80+ کیلوگرم برگزاری شد که میرهاشم حسینی و سروش احمدی در وزن 68- کیلوگرم و سجاد مردانی در وزن 80+ کیلوگرم به عنوان نمایندگان ایران روی شیاپ‌چانگ رفتند.
سجاد مردانی کاپیتان تیم ملی در نخستین گام رامین عزیزوف آذربایجانی را با نتیجه 11 بر 3 شکست داد؛ سپس به مصاف جاناتان هیلی از آمریکا رفت و 13 بر 9 به برتری رسید. در ادامه بر ودران گولس از کرواسی 19 بر 15 غلبه کرد و راهی مرحله نیمه‌نهایی شد.
کاپیتان با اخلاق تیم‌ملی در مرحله نیمه‌نهایی رو در روی ولادیسلاو لارین روس دارنده مدال طلا، نقره و برنز قهرمانی جهان، 2 طلای قهرمانی اروپا، 7 طلا و نقره گرندپری قرار گرفت و در حالیکه تا راند دوم از حریف خود جلو بود، در راند سه نتیجه را 9 بر 4 واگذار کرد و به مدال برنز دست یافت .
سروش احمدی نماینده وزن ۶۸- کیلوگرم کشورمان بعد از برتری ۱۱ بر ۹ مقابل تساکوئف از روسیه، به دای هون لی از کره ۱۱ بر ۷ باخت و حذف شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی