۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم ملی برزیل با وجود کسب یک برد ارزشمند در اولین بازی خود در کوپا آمه‌ریکا، از عملکرد شاگردانش رضایت کامل نداشت.

تیته: هواداران حق داشتند ما را هو کنند! به گزارش  خبرورزشی ، برزیل به هدفش در بازی افتتاحیه کوپا آمریکای ۲۰۱۹ که خودش میزبان آن است، رسید و بولیوی را با نتیجه قاطع ۳ بر صفر شکست داد.

هواداران برزیل که تیم‌شان نیمار را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد، برای تماشای اولین گل بازی مجبور شدند ۵۰ دقیقه صبر کنند، زمانی که فیلیپه کوتینیو قفل دروازه‌ها را شکست. این انتظار و البته تماشای یک بازی نه چندان هیجان انگیز به حدی برای اکثریت ۴۶ هزار و ۳۴۲ تماشاگر حاضر در ورزشگاه مورومبی شهر سائوپائولو ناخوشایند بود که ملی‌پوشان خود را در پایان نیمه اول «هو» کردند و این ماجرا نارضایتی سرمربی تیم را به همراه داشت. برزیلی در حالی یک بازی نه چندان تماشایی ارائه کرد که نزدیک به ۷۰ درصد از ظرفیت ورزشگاه کامل بود.

تیته سرمربی تیم ملی برزیل پس از بازی اعتراف کرد که دیدن هو شدن شاگردانش برای او آزار دهنده بوده، اما اعتراف کرد که نمی‌شود از هواداران تیمی که خوب بازی نمی‌کند انتظار چیزی جز این را داشت. او به خبرنگاران گفت: ما نارضایتی هواداران‌مان را احساس کردیم. هو شدن از سوی هواداران روی بازیکنان ما، به خصوص روی بازیکنان جوان‌مان تأثیر گذاشت. مربیان تیم هم آن را احساس کردند. با سابقه‌ای که از کار در باشگاه‌های بزرگ داریم، می‌دانم که وقتی شما خوب بازی نکنید، آن وقت نباید انتظار داشته باشید که هواداران هوای‌تان را داشته باشند. آن‌ها تیمی که خوب بازی نکند را هو می‌کنند. زمانی که شما توپ را در یک سوم دفاعی خودتان، از مدافعان کناری به مدافع میانی و از مدافعان میانی به دروازه‌بان پاسکاری می‌کنید، اولین چیزی که باید انتظارش را داشته باشید، هو شدن است. ما باید این درک را داشته باشیم. اگر حمله کنیم و موقعیت گلزنی بسازیم، هواداران هم ما را تشویق می‌کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی