نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
۰
سه‌شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۵
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به نظر می‌رسد مسئولان محترم کمیته اخلاق و انضباطی هم مثل رئیس هیئت مدیره استقلال سرشان شلوغ است، چون یادشان رفته احکام بازی پرسپولیس و سپاهان را صادر کنند.

خبرورزشی/ فرهاد اشراقی؛ برانکو رفت تا قضاوت‌ها شروع شود. یکی می‌گوید به خاطر پول رفت، یکی می‌گوید می‌دانست دیگر نتیجه نمی‌گیرد، یکی می‌گوید کاری کردند که برود، اما خب خیلی چیز‌ها در فوتبال ما «دلیل» نمی‌خواهد. روزی علی دایی گفت لابی هر کس قوی‌تر باشد سرمربی تیم ملی می‌شود و فردای آن روز خودش سرمربی شد. برانکو هم به هر دلیلی تصمیمش را از چند ماه قبل گرفته بود. شاید اگر او این همه جام نمی‌گرفت امروز با قدرت در پرسپولیس می‌ماند. به هر حال در جایی که عده‌ای تمام موفقیت‌ها و قهرمانی‌ها را مهندسی شده می‌دانند، طبیعی است که یکی مثل برانکو حتی با پیشنهاد مساوی با قرارداد پرسپولیس هم فرار کند.
از رئیس هیئت مدیره استقلال پرسیدند ماجرای فایل صوتی علیه مجیدی چیست؟ که گفت خبر ندارم! بعد پرسیدند ماجرای دعوای خطیر- حسینی چیست؟ که گفت جلسه داشتم خبر ندارم! اگر فردا بپرسند نظرتان در مورد انفجار ساختمان باشگاه چیست؟ هم احتمالاً می‌گوید سرم شلوغ بود و خبر ندارم! آیا وزارت ورزش که این افراد محترم را برای استقلال و پرسپولیس انتخاب می‌کند، روز انتخاب فکر مشغله‌های آن‌ها را هم می‌کند؟ حکایت سازمان لیگ است که می‌گوید آیین‌نامه‌ای برای سوپرجام وقتی که یک تیم دبل می‌کند، نداریم! کلاً اگر ما قبل از هر تصمیمی و هر انتصابی ۳۰ ثانیه فکر کنیم حداقل ۵۰ درصد مشکلات حل می‌شود، ولی مسئله اینجاست که اول انتصاب‌ها را انجام می‌دهیم و تصمیمات را می‌گیرم و بعد تازه یادمان می‌آید که باید فکر کنیم.
۳- به نظر می‌رسد مسئولان محترم کمیته اخلاق و انضباطی هم مثل رئیس هیئت مدیره استقلال سرشان شلوغ است، چون یادشان رفته احکام بازی پرسپولیس و سپاهان را صادر کنند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی