۰
جمعه ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۵
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سخنگوی هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: هیچ مجموعه‌ای با عنوان آکادمی در استان خراسان رضوی مجوز فعالیت ندارد.

به گزارش خبرورزشی، به نقل از روابط عمومی هیات فوتبال خراسان رضوی، محسن حیدری افزود: استفاده باشگاه‌ها و مدارس فوتبال از عنوان آکادمی غیرقانونی است و مجوز‌هایی که تاکنون صادر شده با عنوان مدارس فوتبال یا فوتسال بوده است.
وی تصریح کرد: هیچگونه مجموعه و مدرسه فوتبالی در سطح استان مجاز به استفاده از عنوان آکادمی نیست و هر گونه اقدام خلاف مقررات، می‌تواند برای مدیران عزیز باشگاه‌ها و مدارس فوتبال مشکلاتی به همراه داشته باشد.
وی ادامه داد: در حال حاضر و طبق اساسنامه مصوب فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران که به هیات‌های فوتبال استان‌ها نیز ابلاغ شده است، سه گروه شامل هیات‌های فوتبال استان، باشگاه‌های لیگ برتری (بزرگسالان)  و باشگاه‌های لیگ دسته یک (بزرگسالان) می‌توانند برای اخذ مجوز آکادمی اقدام کنند که البته باید امکاناتی همچون مجموعه ورزشی، خوابگاه، سالن آموزشی و ... داشته باشند.
دبیر و سخنگو هیات فوتبال خراسان رضوی افزود:طبق این اساسنامه، در استان خراسان رضوی تنها باشگاه‌های پدیده و فرش‌آرا می‌توانند برای راه‌اندازی آکادمی درخواست بدهند که هنوز اقدامی در این رابطه صورت نگرفته است.
حیدری با بیان اینکه مجوز اکادمی هیات‌های فوتبال استان‌ها با هدف توسعه کمی و کیفی فوتبال پایه بوده و از سن ۶ تا ۱۳ سال را در بر می‌گیرد، گفت: چند استان مانند خوزستان در این زمینه فعال هستند و هیات فوتبال خراسان رضوی نیز راه‌انداری آکادمی را در برنامه دارد و یقینا با برنامه‌ریزی انجام شده و با بهره‌گیری از سخت‌افزار‌ها و نرم‌افزار‌های موجود می‌توانیم در جهت رسیدن به اهداف عالی فوتبال پایه در سطح استان، گام‌های مثبتی برداریم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی