۰
دوشنبه ۳ تیر ۱۳۹۸ - ۰۳:۴۵
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علی علیپور تصمیم دارد برای تحت تأثیر قرار دادن سرمربی جدید تیم ملی لژیونر شود.

مهاجم پرسپولیس دنبال جلب نظر ویلموتس به گزارش خبرورزشی، علی علیپور این روز‌ها یکی از شاکی‌ترین بازیکنان پرسپولیس است. بهترین مهاجم دو سال اخیر پرسپولیس به تازگی با پیشنهاد خوبی از تیم زولته وارخم بلژیک روبه‌رو شده است. تیمی که علیپور به آن به عنوان سکوی پرتاب خود نگاه می‌کند و دوست دارد به آن ملحق شود. علی علیپور تا پایان لیگ نوزدهم با پرسپولیس قرارداد داشته و در روز‌های گذشته تلاش زیادی کرد رضایتنامه اش را از این تیم بگیرد، اما ایرج عرب اولویت‌های دیگری دارد. در حال حاضر برانکو از پرسپولیس جدا شده و این تیم به دنبال جانشین شایسته‌ای برای این مربی موفق است که کار بسیار سختی هم به نظر می‌رسد. بنابراین مدیرعامل پرسپولیس نمی‌تواند به درخواست علی علیپور گوش کند. از طرفی گفته می‌شود مدیران باشگاه پرسپولیس نمی‌خواهند با ترانسفر عجولانه بهترین مهاجم خود هواداران شاکی خود را جری‌تر کنند!
باشگاه پرسپولیس اعلام کرده با صدور رضایتنامه علی علیپور مشکلی ندارد به شرط آنکه پول خوبی از سوی بلژیکی‌ها پرداخت شود. اما آنچه این مطلب را به درازا می‌کشاند اصرار عجیب علی علیپور برای جدایی است.
شنیدیم دلیل اصلی این موضوع به تیم ملی و مارک ویلموتس برمی‌گردد. علی علیپور متوجه شده که برای تحت تأثیر قرار دادن سرمربی جدید تیم ملی باید لژیونر شود، چون اللهیار صیادمنش جوان هم به لطف پیوستن به فنرباغچه ترکیه در ترکیب تیم ملی بازی کرد و گل هم زد. این درحالی بود که او 2 ماه برای استقلال هم بازی نکرده بود. حالا بازی در لیگ بلژیک می‌تواند توجه سرمربی بلژیکی را به علیپور جلب کند. مارک ویلموتس به طور حتم لیگ کشورش را زیر نظر می‌گیرد و حضور علی علیپور در بلژیک می‌تواند او را به ترکیب تیم ملی ایران نزدیک‌تر کند. بنابراین علیپور اصرار زیادی دارد که به لیگ بلژیک برود به شرط آنکه اول بتواند مدیران پرسپولیس را راضی کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی