نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟
۰
دوشنبه ۳ تیر ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۳
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وزیر ورزش با عصبانیت می‌گوید صد بار گفته‌ام استقلال و پرسپولیس امسال حتماً واگذار می‌شوند و باز هم روی این مسئله تأکید می‌کنم.

خبرورزشی/ فرهاد اشراقی؛ ضرب‌المثلی داریم که می‌گوید جلوی ضرر را از هر کجا بگیری، منفعت است، ولی این ضرب‌المثل حداقل در فوتبال ایران مصداق ندارد. هر مدیری در استقلال و پرسپولیس و سایر باشگاه‌ها منصوب می‌شود، از بدهی‌های قبلی می‌گوید که درست هم هست، چون واقعاً باشگاه را با کلی بدهی تحویل گرفته، اما خود آن مدیر هم به سهم خودش کلی بدهی می‌گذارد و می‌رود. پدیده جدید هم پیش‌خور کردن پول اسپانسرهاست یعنی آقای مدیر می‌گوید همان‌طور که مدیران قبلی بدهی گذاشتند و پول‌ها را پیش‌خور کردند، من هم باید این کار را انجام بدهم تا از غافله عقب نمانم! خروجی کار هم می‌شود آشفته‌بازاری که این روز‌ها در فوتبال ایران وجود دارد. بالای ۱۰ باشگاه بدهکاری کلان دارند، اما فدراسیون فقط نام سه باشگاه را اعلام کرده و به آن‌ها هشدار داده است!
هر مدیری روی کار می‌آید، اول از قرارداد‌های سنگین بسته شده در دوران مدیریت قبلی می‌گوید، ولی خودش هم به هر علتی (مثلاً فشار هواداران) قرارداد‌های سنگین‌تر می‌بندد. شاید به دلیل همین مسائل است که وزیر ورزش با عصبانیت می‌گوید صد بار گفته‌ام استقلال و پرسپولیس امسال حتماً واگذار می‌شوند و باز هم روی این مسئله تأکید می‌کنم. وزیر ورزش البته اگر دست خودش بود شاید ۲ سال قبل کار واگذاری را انجام می‌داد، اما سلطانی‌فر مانده و دردسر‌های تمام نشدنی دو تیم پرطرفدار کشور که حتی اگر سه سال پیاپی قهرمان شوند (مثلاً پرسپولیس) باز هم به خاطر جدایی مربی‌شان کلی حاشیه دارند. در جامعه ما شاید مدیرعامل پرسپولیس و استقلال را بیشتر از وزیر نفت و رئیس بانک مرکزی بشناسند، اما خب این حجم از مشهور شدن دردسر‌هایی هم دارد. مثلاً اینکه روز‌های زوج علیه مدیران شعار می‌دهند و روز‌های فرد علیه وزیر ورزش!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی