نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

برزیل که با بردهای پرگل مرحله گروهی هوادارانش را امیدوار کرده در یک‌چهارم نهایی روی کاغذ جدال آسانی برابر پاراگوئه خواهد داشت.

برزیل – پاراگوئه؛ 3 گـام تـا جـام به گزارش خبرورزشی، کوپا آمریکای 2019 برزیل به مراحل حذفی خودش رسید. از بامداد فردا (جمعه 7 تیر) در ورزشگاه گرمیو مرحله یک‌چهارم نهایی شروع خواهد شد. در نخستین بازی از ساعت 5 بامداد جمعه برزیلِ میزبان که امید زیادی به قهرمانی دارد برابر پاراگوئه قرار خواهد گرفت.

برزیل؛ تفنگ‌ها برای شلیک به هدف پُر شد

در دیدار دوم وقتی که برزیل برابر بازی بسته ونزوئلا ناکام بود کمی هوادارانش را نگران کرد. شاید سبک بازی ونزوئلا به دیگر تیم‌ها خط می‌داد که چگونه مقابل سلسائو بازی کنند. با این حال برزیل در آن بازی هم تیم بدی نبود و هرچه زد به در بسته خورد. اما برخلاف بازی دوم، مثل بازی اول در دیدار برابر پرو شاگردان تیته هرچه زدند به تور رسید. برزیلی که برابر پرو دیدیم برزیل واقعی بود، تیمی که از دیرباز می‌شناخته‌ایم. با 8 گل زده، بدون حتی یک خورده و با روحیه بالا به استقبال مراحل بعدی خواهند رفت. به نوعی می‌توان گفت تفنگ برزیلی‌ها برای شلیکه به هدف که همان جام قهرمانی کوپا آمریکا است پُر شده. برزیل 12 سال است حسرت قهرمانی در کوپا آمریکا را دارد و این برای مردم کشوری که فوتبال‌دوست‌تر از آن‌ها وجود ندارد سنگین به نظر می‌رسد. نتایجی که با تیته گرفته‌اند عالی بوده و این سرمربی 58 ساله آماری نزدیک به 80 درصد برد را دارد. همانطور که پیش از این هم گفته‌ایم هیچ‌گاه نبوده که برزیل وقتی میزبان است قهرمان کوپا آمریکا نشود. آخرین باخت‌شان برابر پاراگوئه به سال 2011 برمی‌گردد و آخرین بازی برابر این تیم در انتخابی جام‌جهانی را 3 بر صفر بردند. برزیلی‌ها امیدوارند حتی اگر پاراگوئه به روش ونزوئلا بازی کرد بتوانند سد دفاعی‌اش را بشکنند.

پاراگوئه؛ روی ما هم حساب کنید

آلبی‌روخا تیم سرحالی نیست و این را به‌راحتی می‌توان فهمید. شاید فقط یک نیمه خوب برابر آرژانتین (که خود این تیم هم شرایط مطلوبی ندارد) تنها عملکرد قابل‌ذکر شاگردان ادواردو بریسو باشد. فقط 2 امتیاز در مرحله گروهی گرفتند و حتی برابر قطر هم متوقف شدند. پاراگوئه‌ای‌ها تنها تیمی هستند که بدون کسب برد به مرحله یک‌چهارم نهایی کوپا آمریکا می‌رسند و این آمار منفی باعث می‌شود کمترین شانس را هم برای صعود داشته باشد. منتهی نمی‌شود روی این تیم حساب نکرد و در تورنمنت‌ها همیشه شگفتی رخ داده است. اگرچه سخت‌ترین قرعه به تیم سوم گروه B خورده و باید در مرحله یک‌چهارم به مصاف برزیل میزبان بروند که انگیزه بالایی برای رسیدن به مرحله بعد و قهرمانی خواهد داشت. تعجب نکنید اگر پاراگوئه باز هم با یک تساوی و کشاندن بازی به ضربات‌پنالتی راهی مرحله بعد شد. این تیم سال 2011 در کوپا آمریکا در حالی نایب‌قهرمان شد که با 5 تساوی تا فینال پیش رفته بود. یکی از عجیب‌ترین حضورهای تاریخ در فینال یک تورنمنت ملی. در آن دوره هردو بازی‌شان تا فینال را با ضربات‌پنالتی بردند و برای این اتفاق آماده بودند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی