نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
۰
یکشنبه ۹ تیر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۴
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی مس رفسنجان می گوید هنوز حضورش در این تیم برای فصل آینده رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور قطعی نشده است.

به گزارش  خبرورزشی،   میشو کریستوویچ سرمربی فصل گذشته مس رفسنجان در مورد توافق خود با این باشگاه قبل از شروع فصل جدید گفت: «فصل در شرایطی به مس رفسنجان آمدم که بازیکنان خوبی برای تیم گزینش نشده بودند و ۱۰ روز پیش از شروع بازی‌ها کار را استارت زدم. در ادامه هم کار در شرایطی استارت خورد که باید برای ماندن مبارزه می‌کردیم. اما فصل گذشته در نیم فصل دوم ارائه‎گر بازی‌های خوبی در برابر حریفان بودیم و قهرمان نیم فصل دوم شدیم.»
میشو در مورد ادامه حضور خود در تیم مس رفسنجان گفت: «قبل از پایان فصل مدیر عامل تمایل خود را برای ادامه همکاری با من اعلام کرد. حتی به من ایمیل هم زد، اما هنوز هیچ چیز قطعی و نهایی نشده است. باشگاه مایل به ادامه همکاری با من است و نقطه نظرات مشترک زیادی داریم و قطعا من از کار در مس لذت می‌برم. در صورت ادامه حضور در مس این فصل تلاش خواهیم کرد که به لیگ برتر صعود کنیم. من اعتقاد به کار گروهی دارم و شک ندارم طی مشورت با همکاران خود در مس تیم خوبی را برای فصل اینده خواهیم بست. من در جذب بازیکن اگر چه مشورت می‌کنم، اما حرف آخر را خود می‌زنم، چون من باید جوابگوی کادر فنی و باشگاه باشم.»
میشو در پایان گفت در صورت توافق نهایی با مس رفسنجان در اولین فرصت به ایران سفرخواهد کرد تا تیم برای حضور شایسته در فصل آتی بازی‌ها آماده کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی