۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

از قرار معلوم افتخارآفرینان کشتی صلاحیت ریاست بر ورزشی که سال‌ها در آن عرق ریخته و تلاش کرده‌اند را ندارند!

خبرورزشی/ مهدی شیروانی؛ بنابر اعلام بهروز نعمتی سرپرست فدراسیون‌کشتی، تاکنون صلاحیت امیررضا خادم، علیرضا دبیر و عباس جدیدی برای شرکت در انتخابات تأیید نشده است! سرپرست فدراسیون یادآور شد به‌عنوان مجری، برای برگزاری انتخابات فدراسیون مشکلی نداشته و فقط منتظر اعلام نهایی اسامی نفرات واجد شرایط هستند.
دبیر، خادم و جدیدی هرکدام چندین مدال طلا، نقره و برنز آسیا، جهان و المپیک را بر گردن آویخته و سال‌های سال برای این افتخارات، مرارت و عذاب کشیده‌اند، اما امروز برای هدایت ورزش خود صلاحیت شان تأیید نمی‌شود!
چرا وقتی مراجع ذیصلاح و امنیتی با واگذاری مسئولیت شهرداری تهران به یکی از حضرات، مخالفت نموده و صلاحیت ایشان را تأیید نکردند، بی‌توجه به آن مخالفت‌ها، او شهردار پایتخت شد ولی اگر همین مراجع امنیتی و ذیصلاح، برای تأیید صلاحیت افتخارآفرینان ورزش تأخیر، تردید یا اصلاً مخالفت کنند، نمی‌توان یک مسئولیت ورزشی غیرمرتبط به امور سیاسی را به این قهرمانان سپرد؟!
آن‌هایی که برای واگذاری پست شهرداری به فرد مورد نظر، حتی نظر کارشناسی نیرو‌های امنیتی را نادیده گرفته و خواسته خود را به کرسی نشاندند، حالا نمی‌توانند به احترام جامعه کشتی فقط شرایطی فراهم کنند تا قهرمانان کشتی در انتخابات شرکت کنند (نه اینکه رئیس فدراسیون شوند! بلکه فقط در انتخابات حاضر شده، سرنوشت و اعتبار خود را به دست مجمع عمومی بسپارند) و در صورت کسب آرای مجمع، ردای خدمت به تن کنند. حالا که جدیدی، خادم، دبیر، خدایی و توپچی را برای سکانداری کشتی، صالح نمی‌دانید به بهانه‌ای دیگر حمید بنی‌تمیم را از میدان نرانید تا حداقل یک نماینده مورد وثوق جامعه کشتی، بتواند در این انتخابات حاضر شود.
واقعاً در نگاه این مسئولان غیرورزشی ورزش، کسب مدال و افتخار المپیک و جهان کیلویی چند؟! تصمیم‌گیران غیرورزشی حاکم بر ورزش‌کشور، معنای رنج و زحمات جانفرسا برای کسب یک مدال ورزشی را می‌دانند یا، چون به هر دلیلی سکاندار ورزش کشور شده‌اند، می‌توانند تمام زحمات و افتخارات نامداران ورزش را به سخره گرفته و با اعتبار آن‌ها بازی کنند؟! آقایان محترم، این‌هایی که امروز برای تأیید صلاحیت‌شان مته به خشخاش می‌گذارید، همان‌هایی هستند که در موزه جدیدالتأسیس ورزش، کنار مدال‌هایشان عکس یادگاری می‌اندازید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی