نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
۰
دوشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۵
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

طبق روال عادی برنامه مسئولان پرسپولیس و استقلال با مربیان موردنظر خودشان مذاکره می‌کنند و سپس برای ارائه جزئیات و کسب اجازه نزد وزیر ورزش می‌روند. وقتی می‌گوییم سیستم باشگاهداری و تیمداری در ایران از بیخ و بن غلط است، این چیز‌ها را می‌بینیم.

خبرورزشی/ فرهاد اشراقی؛  خبر این بود؛ مدیرعامل پرسپولیس برای ارائه گزارش در مورد جزئیات مذاکره با گابریل کالدرون به ملاقات وزیر ورزش رفت!
طبق روال عادی برنامه مسئولان پرسپولیس و استقلال با مربیان موردنظر خودشان مذاکره می‌کنند و سپس برای ارائه جزئیات و کسب اجازه نزد وزیر ورزش می‌روند. وقتی می‌گوییم سیستم باشگاهداری و تیمداری در ایران از بیخ و بن غلط است، این چیز‌ها را می‌بینیم. ریشه حمله به وزیر در فضای مجازی و تجمعات پیاپی جلوی وزارت ورزش هم دقیقاً همین‌جاست. وقتی مدیران برای کوچکترین مسائل فنی هم نزد وزیر می‌روند، خب طبعاً مردم خوب یا بد بودن یک مربی و نتیجه گرفتن یا نگرفتن یک تیم را به پای وزیر می‌نویسند و حتی به خاطر مبلغ قرارداد مربی تیم رقیب علیه وزیر ورزش شعار می‌دهند.
سؤال کلیدی اینجاست که دکتر سلطانی‌فر وزیر محترم ورزش که گفته بود صد بار گفته‌ام استقلال و پرسپولیس واگذار می‌شوند، چقدر گابریل کالدرون را می‌شناسد؟ آیا ایشان روی سبک مربیان آرژانتینی شناخت دارند؟ آیا وقتی استراماچونی سرمربی استقلال شد، روی مربیان ایتالیایی شناخت داشتند؟ حالا بماند که خود فتحی و عرب هم نمی‌دانند چرا مربی ایتالیایی و آرژانتینی آورده‌اند! اساساً در باشگاه‌های ما کمیته فنی – همان کشک همیشگی – باید این چیز‌ها را تعیین کند که خب، چون وجود ندارد (یا نامرئی است) کار به اینجا می‌کشد که جناب عرب می‌روند پیش وزیر تا جزئیات مذاکره با کالدرون را بگویند و احتمالاً قیمتی که طرف گفته را اعلام کنند و مجوز نهایی را بگیرند. نتیجه؟ تا روزی که این وزارت و این سیستم باشگاهداری هست پرسپولیسی‌ها می‌گویند وزارت و دولت استقلالی‌اند و استقلالی‌ها می‌گویند پرسپولیسی‌اند. همین مصاحبه دیروز سیدجلال حسینی را که تازه هوادار پرسپولیس هم نیست (و کاپیتان تیم است) بخوانید تا ببینید اوضاع از چه قرار است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی