نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مرغ طارق یک پا دارد. او حرف زور هم نزده و هر بار به درخواست باشگاه یک پیام داده است: «دستمزد عقب افتاده‌ام را بدهید تمام و کمال در خدمت تیم هستم.»

به گزارش  خبرورزشی ، تمرینات استقلال از دوم تیر آغاز شده، اما همام طارق نه تنها از شرکت در تمرینات خودداری کرده بلکه با خانواده‌اش راهی مسافرت تفریحی به ترکیه و سپس فرانسه شده است.
مرغ طارق یک پا دارد. او حرف زور هم نزده و هر بار به درخواست باشگاه یک پیام داده است: «دستمزد عقب افتاده‌ام را بدهید تمام و کمال در خدمت تیم هستم.»، اما دست و بال باشگاه باز نیست و این انتظار را دارند که همام نظیر سایر بازیکنان تیم در تمرینات شرکت و صبوری کند. طارق هم گفته قبلاً صبوری کرده و چند ماه علی‌رغم پرداخت نشدن مطالباتش در تمرینات شرکت کرده است.
همام قبل از ترک تهران به باشگاه استقلال رفت و هنگام خروج اعلام کرد برای فصل نوزدهم لیگ برتر نیز در ایران و برای استقلال بازی می‌کند. او در همین جلسه از باشگاه وعده گرفت سر یک تاریخ حق و حقوقش را بگیرد.
باشگاه استقلال دیروز در پیامی مجدد از همام خواسته به تهران برگردد تا بعد از یک مذاکره موفق در تمرینات شرکت کند. باید دید این بازیکن ۲۲ ساله چه زمانی درخواست باشگاه را می‌پذیرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی