نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
پنجشنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۸
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وعده‌های فوتبالی ایران شبیه عکس‌های فوری شده است؛ دروغ‌های مضحک فوری مثل عکس‌های ۱۷ دقیقه‌ای مضحک فوری که وقتی می‌خواستیم عجله‌ای عکس پرسنلی بگیریم، برای انداختن این مدل عکس‌ها به آتلیه‌های دم‌دست و سر راه می‌رفتیم.

حرف آخر| وعده‌های مضحک فوری
خبرورزشی/ مهدی هژبری: قبلاً اگر مدیری درباره جذب یا حذف بازیکن وعده می‌داد، حداقل چند روز طول می‌کشید تا خلاف ادعایش ثابت شود، اما حالا عمر این وعده‌ها به یک روز هم نمی‌رسد. همین سه‌شنبه شب با افتخار به رسانه‌ها خبر دادند آیاندا پاتوسی در استقلال می‌ماند و در امارات با او برای ماندن در استقلال به توافق رسیدند و رسانه‌های از همه جا بی‌خبر و خوش‌باور هم با آب و تاب نوشتند استقلال ستاره‌اش را نگه داشت، اما به ۲۴ ساعت نکشیده ایجنت پاتوسی از انتقال قطعی او به بنی‌یاس خبر داد تا بی‌اختیار یاد همان عکس‌های مضحک فوری بیفتیم... وقت آن نرسیده سردر برخی باشگاه‌ها آن واژه بی‌معنی فرهنگی را برداریم و مثلاً این جمله را تبلیغ کنیم؛ وعده به هواداران با ۱۷ دقیقه تاریخ مصرف!
این شکلی حداقل نه هواداران این تیم‌ها حرص می‌خورند و نه رسانه‌ها پیش مردم به خاطر بازنشر این وعده‌های الکی خراب می‌شوند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی