۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جلسه رسیدگی کمیته استیناف به پرونده اعتراض حیدر بهاروند و سعید فتاحی به حکم کمیته اخلاق برگزار شد.

به گزارش خبرورزشی، کمیته استیناف فدراسیون فوتبال این روز‌ها درگیر دو پرونده محرومیت حیدر بهاروند، سعید فتاحی و عبدالکاظم طالقانی از مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال به دلیل مسائل پیش‌آمده در فینال جام حذفی و همچنین پرونده محرومیت علی کفاشیان و عباس ترابیان، دو مسئول سابق فداسیون فوتبال به دلیل پرونده حق پخش تلویزیونی معروف به شرکت ام پی سیلوا است.
بر همین اساس جلسه رسیدگی به محرومیت مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال طی روز‌های گذشته در کمیته استیناف فدراسیون برگزار شده است و طرفین توضیحات خود را در این جلسه ارائه کرده‌اند. این پرونده که هم‌اکنون نیز در حال رسیدگی است به مراحل پایانی خود نزدیک شده است و به نظر می‌رسد طی روز‌های آینده با تشکیل دوباره کمیته استیناف رأی این پرونده از سوی این کمیته صادر خواهد شد.
همچنین پرونده اعتراض علی کفاشیان و عباس ترابیان به رأی کمیته اخلاق نیز پس از طی مراحل اداری چند روزی است که در اختیار کمیته استیناف قرار گرفته و قرار است این کمیته در روز‌های آینده جلسه رسیدگی به این پرونده مهم را نیز برگزار کند. با درخواست علی کفاشیان و عباس ترابیان مقرر شده است تا در این جلسه نیز دو مسئول سابق فداسیون فوتبال حضور داشته باشند و مستندات خود را ارائه کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی