نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
چهارشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۲
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

طرح افزایش تعداد بازیکنان سهمیه بزرگسال در لیست تیم ها هنوز به تصویب هیچ یک از ارگان های قانون‎گذار در فدراسیون فوتبال نرسیده است.

به گزارش   خبرورزشی ، تعدادی از باشگاه‌های لیگ برتر کشورمان در نامه نگاری مشترک با فدراسیون فوتبال، از مهدی تاج و همکارانش درخواست بررسی مجدد قوانین حاکم بر لیگ برتر را داشتند. آن‌ها مدعی بودند هیات رئیسه فدراسیون باید با افزایش تعداد بازیکنان حاضر در لیست بزرگسالان موافقت کند.
این طرح مورد بررسی قرار گرفت و حتی به مدیران عامل برخی از باشگاه‌ها اعلام شد احتمالا سهمیه جذب بازیکن بزرگسال از ۱۸ نفر به ۲۰ نفر افزایش می‌یابد، اما در شرایطی که باشگاه‌ها در حال بستن لیست خود هستند، هیات رئیسه تشکیل جلسه نداده و هنوز این طرح به تصویب نرسیده است. به همین خاطر باشگاه‌ها همچنان باید با ۱۸ نفر، لیست سهمیه بزرگسالان (بازیکنان بالای ۲۵ سال) تیم شان را مدیریت کنند.
ایرج عرب، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس یکی از آن‌هایی بود که این درخواست را داشت تا با افزایش تعداد بازیکنان بزرگسال، بتواند ۲۰ نفر را جذب تیم کند. البته او به جای ۲۰ نفری که فقط قولش را گرفته بود، ۲۱ بازیکن جذب کرد، اما با توجه به عدم تصویب قانونی در این مورد از سوی هیات رئیسه فدراسیون، گابریل کالدرون برای آن که وقت را از دست ندهد، شایان مصلح و سروش رفیعی را از لیست خود کنار گذاشت.
او حالا برای جذب مهاجم خارجی مدنظرش، نیاز به خارج کردن نام حداقل یک بازیکن دیگر هم دارد.
در این شرایط، همه بازیکنان پرسپولیس، ایرج عرب را مقصر این اتفاقات می‌دانند و معتقدند او بدون هیچ مطالعه ای، اقدام به جذب بازیکن یا تمدیدقرارداد با یاران مدنظر خود (و نه کالدرون) کرد و باشگاه در این مورد متضرر خواهد شد. هیات رئیسه هم به کمک عرب نیامد تا تقصیرات به گردن این مدیرعامل بیفتد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی